شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۰ ب.ظ

Kill me, heal me/ 2015

 

داستان درباره چا دو هیون جوانی بیست و چند ساله است که به خاطر اتفاقاتی که در بچگی تجربه کرده، دچار اختلال چند شخصیتی شده است.

یکی از قشنگ ترین سریال های کره ایه که دیدم. علاوه براین که موضوعش یک اختلاله، کمدی و عاشقانه سریال هم خیلی خیلی خوب بود. شخصیت پردازی ها فوق العاده بود، بازی ها هم همینطور. جی سانگ به خوبی از پس چندین نقش بر اومده بود. شین سه گی خیلی جذاب بود پری پارک دوست داشتنی و یونا بانمک چقدر من به خاطرش خندیدم؛ خدا این جی سانگو نکشه.

اسپویل

⁦⚠️⁩به نظرم نقطه ضعف فیلم عدم شخصیت پردازی درست راجع به پدر چا دوهیونه چون من هر چی فکر می کنم نمی دونم آدمی که چنان از آزادی حرف می زد و با پسرش مهربون بود چطوری یهو تبدیل به چنان آدمی شد :/ 

و بعد از بیست و چند سالی که بیدار شد انگار همین دیشب خوابیده نه اثر زمان روی چهره اش مشخص بود نه حرکات و حرف زدنش! از مادرش هم که این همه منتظر بیدار شدنش بود، خبری نبود که نبود :///⁦⚠️⁩

 

+ بالاخره یه موقعی یه روز خوب میاد.

+ هر طور نگاه کنی بازیت افتضاحه حسابی به درد سلیقه این روزای دنیا می خوره.

+ برای یه مرد ممکنه غم و اندوه این حس قابل مقایسه باشه با از دست دادن یه کشور...

  منم فکر می کنم کشورمو از دست دادم.

+ تو نمی دونی توی کیف یه بمبه یا یه شمش طلا مگر اینکه درشو باز کنی و ببینی؛ تصوره که تعیین می کنه از یه چیزی چقدر بترسی؛ ترس چیزیه که آدما بر پایه تصورات خودشون خلق می کنند.

+ تو قلب هر کسی یه جای تاریک وجود داره؛ اگه نادیده گرفته بشه یا بهش اهمیت داده نشه تاریکیش بیشتر و بیشتر می شه. تو باید با تمام شجاعتت از پله ها بری پایین و چراغا رو روشن کنی؛ اگه تنهایی می ترسی یکی می تونه دستاتو بگیره.

۹۹/۰۴/۱۳
مهناز

نظرات  (۱۰)

تعریف اینو چندجا خوندم

باید ببینمش :)

پاسخ:
حتما ببینش خیلی خوبه ؛)

جمله‌ش در مورد ترسو دوست داشتم :) 

پاسخ:
چند تا دیالوگ قشنگ دیگه هم داشت که من دیگه ننوشتمشون. کلا دیالوگاش فکر شده است.

در باره این اختلال پارسال اگ اشتباه نکنم ی فیلم دیدم

خیلی قشنگ بود..

اسپلیت

جدید نیس فیلمش یذرم وحشتناک طوره(البته نه اونقدرا ک تو بترسی)

ولی بشدت جذابه!

 

پاسخ:
دیگه وقتی تو می گی حتما قشنگ و جذابه :) ولی از کجا می دونی نمی ترسم😉
مرسی بابت معرفیش می بینمش.

این یکی از مورد علاقه ترین سریال های منه!!! واقعا دوستش داشتم!

Ji Sung  هیچ وقت آدم رو نا امید نمی کنه با بازی خوبش!پ

 

پ.ن : کل سریال یه ور ،آن یونا یه ور :))))))

نمیدونم میدونی یا نه ، کلا جشنواره فیلم های کره یه جایزه ی best couple  هم داره که به بهترین کاپل های فیلم و سریال هر سال میده ( امسال سون یه جین و هیون بین گرفتنش) اون سال آن یونا و اوه ری اون گرفتن :))))

پاسخ:
فکر می کنم ما سلیقمون شبیه باشه اگه اشتباه نکنم دوبونگ سونگم دوست داشتی :))
گل گفتی. جی سانگ یه دونه است. سه تا و نصفی سریال ازش دیدم و تو همشون خوب بود تو این بیشتر :)
پ.ن: آااااااای گفتی :)))))))))) باور می کنی هیوا انقدر با یونا خندیدم که گلوم درد گرفته بود. لعنتی چقد خوب تو نقشش فرو رفته بود و اون اوپااااا گفتناش و  ناز کردناش🤣
:)))))))))))))))))))))))

دقیقا !!! احساس میکنم سلیقه هامون یکیه !

در واقع کیل می هیل می یه فیلم برای جی سانگ نبود ! چند تا فیلم بود ! لامصب چقدررر قشنگ و طبیعی نقش های مختلف رو بازی می کرد!

یونا که اصلا فوق العاده بوددددددد اوپپپپاااا🤣 🤣 🤣 🤣 الان برات می فرستم لینک اون تیکه ی جشنواره رو  :

https://youtu.be/TZL1wsB87XU

پ.ن : فقط منم که عاشق شین سه گی بودم؟!! چرا انقدر من دوسش دارم اخه؟!!!! وای وای اون تیکه که با حالت رپ دختره میگفت کراواتت رو بذار شین سه گی می گفت نه 🤣 🤣 🤣 🤣

وای من تا صبح می تونم درباره ی این سریال حرف بزنم 🤣 🤣 🤣 🤣

 

پاسخ:
:)))
آره والا. درست می گی. کلا می درخشه تو این فیلم.
یادته یونا تو خیابون اون گروه موسیقی معروف رو دید و هجوم برد سمتشون... یعنی من مرررررررردم :))))))))))))
الان نتم به شدت ضعیفه ولی حتما می بینمش خیلی خیلی مچکرم بابتش. من فکر می کردم اینو شوخی می کنی جدی جدی بهترین زوج شدن؟!
پ ن: نه بابا منم عاشقش بودم؛ لعنتی خیلی با جَذَبه بود؛ آره اون سکانس خیلی بانمک بود ولشون می کردی تا صبح ادامه می دادن :دی گردونه رو یادته؟ :))) من حتی هلاک تاثیرش رو منشیِ رقیبشون هم شدم :)))) 
منم منم ^_^

وای آره عالی بود!!!

اون گردونهههههههه!عالی بود!!!

-وای خدا من از خنده میمردم همش! بعد من همش اینو شبا قبل خواب میدیدم. قشنگ شکنجه بود ! همه خواب بودن منم مجبور بودم خنده هام رو خفه کنم!!!!

-نه بابا! واقعا جایزه گرفتن ! یعنی جمعیت از خنده ترکیدا!  قیافه ی نقش اول زن دیدنی بود!

ویدئوش زیرنویس نداره ! ولی ببینش همش 4 دقیقه س فکر کنم! دوباره جی سونگ اوپا میگه:))))))))))

کلا من توی یوتیوب تیکه های آن یونا رو واسه خودم سیو کردم هر وقت احتیاج به انرژی دارم میرم میبینم میخندم کلی!

🤣 🤣 🤣 🤣

خودت باش! مگه خودت چشه؟!
🤣 🤣 🤣 🤣

خودت باش! مگه خودت چشه؟!
🤣 🤣 🤣 🤣

خودت باش! مگه خودت چشه؟!
پاسخ:
اصلا من کشته حسودی های شین سه گی بودم🤭😁
+ واقعا چه عذابی کشیدی! اصلا کار از خنده گذشته قهقهه می طلبه این سریال :)))
+ درست همین الان دیدمش. آخی اوپاااااااا😁 قیافه خود جی سانگ و اوپا هم دیدنی بود🤣 شش دقیقه بود. بازم مرسی بابت لینک. یه چیز جالب بگم الان دارم یه سریالی می بینم بازیگر نقش اولش مجری سفیدپوش این برنامه است. خیلی سریال دلبریه.
- برای من یادآوری همون اوپا کافیه که الکی واسه خودم بخندم :)))))))))

🤣🤣🤣🤣🤣

اون خودت باش ها دقیقا چیه زیر پیام من؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

اون از کجا اومدددددد

پاسخ:
کار ارواح سرگردانه🤣😁🤪
اگه یه چیزی رو از وبلاگم کپی پیست کنی اون پیام ظاهر می شه ؛)

من ایموجی ها رو از پیام بالایی کپی کردم نامرددددددد با لپ تاپ که میام ایموجی نمیتونم بذارم

آبرومو بردی 🤣🤣🤣🤣🤣

الان هم همین کارو کردم

پاسخ:
حالا اشکالی نداره :)))) لبخند بزن⁦☺️⁩

آخ. به نظرم یکی از فیلمای دوست داتشتنی کره ایه این کیل می هیل می :))

من این داستانا که یه ربطی به روانشناسی داره دوست دارم کلا. فیلم ها، رمان ها...

حالا چه اختلال روانشناسی باشه چه تاثیر یه نفر تو زندگی یکی دیگه که تو ودکیش بوده و با اون تربیت بزرگ شده بعدها چی میشه و اینها...

مثل ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر... که با رفتار مشاوره زندگی بچه هه تغییر کرد. یا ماهی بالای درخت. یا هفت تا هفت تا ، جنگی که نجاتم داد و....

پاسخ:
از اون فیلم هاییه که اصلا دلت نمیاد پاکش کنی :))
منم مثل تو از این مدل فیلم و سریال ها و کتابا خیلی دوست دارم و جالبیش اینه که کره ای ها تو این حوزه دست رو موضوعات و اختلال هایی میذارن که یا نادره یا کمتر بهش پرداخته شده
متأسفانه هیچکدوم از اینایی که گفتی رو نخوندم. فقط ماهی بالای درخت تو لیستمه.

قسمتی که راجع به بابای چا دو عیون گفتی دقییییییقا حرفیه که من به خواهرم گفتم اخه یعنی چی از همه تعجب امیز تر همین بود که مامانش به هوش اومد انگار نه انگااااار

از کما هم در اومد تپی بلند شد ملت یه هفته بستری میشن زخم بستر میگیرن بابا یه فیزیوتراپی میکردی دلمون خوش باشه

پاسخ:
باز تازه یکی دو سال بود یه حرفی! بعد از نزدیک به بیست سال :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">