شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷ ب.ظ

چالش ۳۰روزه‌ی شکرگزاری

فاطمه چالش قشنگی رو شروع کرده؛ منم تصمیم گرفتم همراه بشم با این اتفاق :)

به قول فاطمه قرار نیست منتظر اتفاق شگفت انگیزی باشیم؛ یک اتفاق معمولی هم کافیه؛ شکر نعمت، نعمتت افزون کند :)

 قراره چشم بشیم برای دیدن اتفاقات معمولیِ حال‌خوب‌کن...

بسم الله الرحمن الرحیم

شروع از دوازدهم خرداد:

روز اول: قرار بود از فردا شروع کنم ولی یهو یادم اومد که همین پستِ فاطمه شبیه یه نشونه بود برام. این نشونه رو به فال نیک می گیرم؛ چی از این بهتر :)

روز دوم: آفتاب بعد ازظهر، پاهامو دراز کردم تو آفتاب و خودم تو سایه بودم! یکی از خوشی های بهار و تابستون. شمام امتحان کنید.

روز سوم: به خاطر سوپ داغ و خوشمزه امروز.

روز چهارم: خنده های بی خیالانه عصری با گلی.

روز پنجم: سه گیگ اینترنت رایگان :)

روز ششم: بارون عصری و آسمون نارنجیِ همراهش.

روز هفتم: به خاطر هات اسپات :))

روز هشتم: برای خاطر بغضی که نشکست.

روز نهم: گلی لیوان دسته شکسته ی زرد نازنینمو شکست و ما تا جا داشت خندیدیم :))) بامزه گونه بود و من دقیقا چند ثانیه قبلش داشتم بابت دو قطره آبی که از دستش رو شاهنامه ام چکیده بود غرغر می کردم!

روز دهم: به خاطر حس خوب بعد از دیدن یک فیلم خوب و دلنشین.

روز یازدهم: استراحتِ بعد از تمیز کردنِ خونه.

روز دوازدهم: تموم شدن چالش بیست و پنج دقیقه ایم و خوشحالی بابت کم نیاوردن! حقیقتا از روز سوم وسوسه شدیدتر بود.

روز سیزدهم: آرامشِ بعد از ترس. خدا رو شکر اون چیزی بود که باید.

روز چهاردهم: به خاطر یه گفتگوی دوستانه خوب.

روز پانزدهم: برای خاطر فاطمه سادات و هم صحبتی باهاش :)

روز شانزدهم: به خاطر هوای خنک وملیحِ همین لحظه...۲۲:۴۰

کاش بعضی وقتا زمان وایمیستاد!

روز هفدهم: دعای شباهنگامِ زیر قطرات تک و توک باران.

روز هجدهم: به خاطر بخور بابونه.

روز نوزدهم: تنبلی رو گذاشتم کنار و بی خیال چیزی که از دست دادم نشدم بخصوص اینکه یه لحظه متوجه شدم فقط اطلاعات من نیست که پاک شده؛ شاید یه جور مسؤلیت پذیری بود؛ احساس مسؤلیت در قبال اعتماد آدم ها.

روز بیستم: به خاطر اینکه تونستم اطلاعات از دست رفته رو دوباره برگردونم :) زنده باد ریکاوری :))

روز بیست و یکم: به خاطر یک لیوان آب خنکی که بسیار بسیار چسبید.

روز بیست و دوم: عصری هوس چیپس کرده بودیم، شب بابا با چیپس اومد خونه بدون اینکه بهش گفته باشیم :))) + یکی ازم یه کمک کوچولویی راجع به شخصیت های شاهنامه خواست و من تونستم و جالب اینکه فکر نمی کردم تا این حد یادم باشه.

روز بیست و سوم: یک دل سیر خندیدیم.

روز بیست و چهارم: اینکه کمکی هر چند خیلی کم از دستمون براومد.

روز بیست و پنجم: خدا رو شکر بابت قلب های رقیق! 

روز بیست و ششم: بستنی :)

روز بیست و هفتم: یه کم با این «آهنگ تو» آهنگ خوندم و همخونی کردم، خالی شدم و کیف کردم 🤭

روز بیست و هشتم: برای خاطر خواب راحت.

روز بیست و نهم: آهنگی که یه مدت دنبالش بودم رو بالاخره یافتم :)) + و لبخند دوست داشتنی آن کوچولوی بامزه :)))) 

این چیزهای کوچک می توانند روز آدم را بسازند.

روز سی‌ام: برای خاطر کلماتی که یاد گرفتم و برای خاطر تمام چیزهایی که به سادگی از کنارشون گذشتم و حتی به ذهنم خطور نکرده بابتشون شکرگزار باشم. 

خیلی ممنون از فاطمه برای خاطر این حرکت زیبا... خیر پیش بیاد برات ^_^

 

+ گویا بعضی دوستان چالش رو ده روز دیگه هم ادامه میدن. من نمی نویسم دیگه ولی چالش رو تا ده روز دیگه هم ادامه می دم به این امید که این شکرگزاری ها ادامه دار بشه.

۹۹/۰۴/۰۷
مهناز

نظرات  (۳۵)

ما هم تو کامنتا همراهت میشیم *-* 

پاسخ:
خیلی هم عالی ⁦^_^⁩

چقد قشنگ گفتی اینو که: قراره چشم بشیم برای دیدن اتفاقات معمولیِ حال‌خوب‌کن😍

مرسی که چراغ اولو روشن کردی :)🌹

پاسخ:
مچکرم ⁦^_^⁩
خواهش می کنم :) مرسی از خودت؛ نمی دونی که چقدر چالش به موقعیه برای من🌻

چ جذاب:)

پاسخ:
:)

منم خدا رو بخاطز آفتاب شکر میکنم، که لباسامونو خشک میکنه.

پاسخ:
آرررره. سریع و مطمئن :))

#3

سوپ داااغ ^_^ آقا هوس سوپ شیر کردم الان کی پاسخ‌گوئه؟ =))

پاسخ:
:))))))
آه ببخش من شکمو را :دی  دیگه راهی نیست جز اینکه خودت دست به کار شی برا درست کردنش ؛)

:)

پاسخ:
(:

خب روز سوم : بخاطر کلوچه‌هایی که مامان پخته بود

روز چهارم : بخاطر دارکوب، که کرم درختا رو میخوره

پاسخ:
نوش جان :)
چه جالب! نمی دونستم دارکوب از کرم درختا تغذیه می کنه!

روز پنجم عالیههههه اصلا کوچیک حساب نمیشه منم میخوااام!!!! :)))))))

پاسخ:
ان شاالله قسمت شما خواهر :)))

ای بابا اینترنت رایگان از کجا؟ D: 

من روز پنجمو بخاطر غددلنفاوی خدا رو شکر میکنم. و بخاطر انگور که با برگش دلمه، با غوره‌ش آبغوره و پودر غوره، با رسیده‌ش کشمش و شیره انگور درست میکنیم و خودشم که میخوریم. 

پاسخ:
ایرانسل دست و دلبازیش گرفته بود :دی بعد خیلیم اتفاقی شد چون اصلا اون سیم کارت روشن نبود :))) تازه هیچ وقتم سه گیگ رایگان نداده بود.
خدا رو شکر به خاطرشون. به من باشه به همه کسایی که حیاط دارن می گم یه درخت انگور تو حیاطشون بکارن؛ خیلی دوست داشتنیه.

اوف... روز پنجم... به به. 

منم هر خوشی ای مینویسی، برای خوشحالیت خداروشکر میکنم :) 

پاسخ:
چه همه نت رایگان دوست داریم :))
مچکرم پاییز ⁦^_^⁩ شادیهای چند برابر برای خودت🍀

#5

منم اینترنت می‌خوام :))) این اپ ایرانسل من هر بار میرم توش میگه تکونش بدم تا تخم مرغه بشکنه و یه چیزی ازش درآد، همیشه هم پوچه برا من :))

پاسخ:
:)
مال منم اکثرا پوچه گاهی وقتا هم پنجاه مگ اینترنت! نهایت هدیه اش همینه!

آخیییی...

عاشق خنده های بی خیالانه ی عصری ام^...^

پاسخ:
:) زیاد پیش بیاد برات

آسمون نارنجییی ^_^

جای منم نگاه کن این بار :)

پاسخ:
خیلی دلبر بود.
چشم :)

اوا آسمون ما هم بارونی و نارنجی بود!!!

نکنه هم شهری باشیم؟؟؟؟

پاسخ:
یه حسی بهم می گه هستیم :)
 یعنی ممکنه این بارون و آسمون نارنجی تو دو شهر متفاوت با زمان یکسان اتفاق افتاده باشه؟! احتمالش هست ولی من فکر نمی کنم.
میام بهت می گم کدوم شهرم.

چه جالب اینجا هم بارون اومد:) تازه رنگین کمونم در اومد ساعت ۸:۳۰:))

شما کجا زندگی می کنین؟

پاسخ:
فکر می کنم با این پست و این سطر، دو تا همشهری پیدا کردم :))
میام می گم.

من اصلا رنگین کمون رو پست شکرگزاری نوشتم اون روز! 

عجیبن غریب ها 

پاسخ:
نخوندم هنوز!
خیلی خیلی جالبه :)

روز هشتم روز بزرگ شدن بوده انگار...

پاسخ:
هوووووم... می شه گفت!

نبینم بغض دارییی ❤

پاسخ:
💛
شاید دلیل الکی داشت برای همین خوشحالم که نشکست.

برای روز یازدهم و دوازدهم تبریک اساسی میگم واقعا ارداه ات قویه دختر :)

 

من اینجوری نیستم که ساعت های طولانی با گوشی باشم ولی هر ده دیقه یه بار سر میزنم یه چک میکنم بعد میرم. اعتیاد بدیه واقعا :(

 

 

پاسخ:
خیلی مچکرم :)
می فهمم چی می گی. منم دچارش بودم. اذیت می کنه آدمو.

خداروشکر چالش ۲۵ دقیقه‌ایت تموم شد :))) دیگه نرو تو این چالشا

پاسخ:
:)))
چشوم :) اگه بی جنبه بازی در نیارم تو استفاده از چیزی دیگه همچین چالش هایی اصلا شروع نمی شه.

تبریک میگم که چالشت با موفقیت تموم شد :))

پاسخ:
مچکرم ⁦^_^⁩

خوشحالم که خوشحالی😍

پاسخ:
قربونت😘

#16

به‌به ^_^ به جای منم یه نفس عمیییق بکش :)

پاسخ:
روزی شما :)
 کشیدم. چندین بار ⁦^_^⁩

هی میخوام بیام بگم هات اسپات چیست؟ یادم میره :))

خب چیست؟

پاسخ:
هات اسپات یه قابلیتیه تو گوشی ها که وقتی فعالش می کنی گوشیت به نوعی تبدیل به یک مودم می شه و بقیه دستگاه ها می تونن به گوشیت وصل بشن و از اینترنتت استفاده کنن.
امیدوارم درست توضیح داده باشم.

حس خوب هوای دلنشین میتونه خیلی از ناراحتی های آدمو از بین ببره:)

پاسخ:
یا حداقل برای مدتی نذاره بهشون فکر کنی.

اها بله بله

ارگسومیدا :)) 

پاسخ:
:)
یعنی متشکرم؟! 🙏🌸

نه. یعنی متوجه شدم 

پاسخ:
آهان!
باید دوباره بشینم به کره ای دیدن :)

چه خوبه اطلاعات پاک شده برمیگردن. عالیه. آدم حس خوب امید و میابه تو قلبش 

پاسخ:
اوهوم. امید و حس خوب دوباره به دست آوردن...

بازگشت اطلاعات پاک شده واقعا واقعا خوشحال‌کننده‌س! این تکنولوژی هم درده هم درمانه :))

پاسخ:
خیلی. 
تعبیر جالبی بود :)

چیپس سرکه ای بوده باشه من می تونم تندیس خوشحال کننده ترین اتفاق قرن رو بهش بدم :) 

یعنی در این حد دیوونه ی چیپس سرکه ایم 

پاسخ:
ماست و ریحان :)
سرکه ای منم دوست دارم.
حالا تندیسو که تا اینجا آوردی می خوای کجا ببری دیگه :دی (تندیس را به زور از دستش می گیرد😁)

لاناتیا خیلی چالش جذابیه

دلم اب شد😍

 

الهی شکر برای خنده هات مهناز🌱🌱

پاسخ:
بیا تو هم شرکت کن :))

ممنوووونم. بخندی همیشه🍀

آهنگ تو 

اسم ی آهنگه؟ 

پاسخ:
نه، اسم یه بازی خوانندگیه. با خواننده ها همخوانی می کنی و بعد بسته به خوب خوندنت بهت امتیاز میده :))

چه باحال. نرم افزاره؟ یا همینطوری خودتون باهم بازی میکنین؟ 

پاسخ:
آره نرم افزاره.
تو بازار اسمشو سرچ کن. تصویر نرم افزار هم تصویر کارتونی بهنام بانیه :دی
بعد که نصبش کردی برو بخش آهنگهای رایگان بخونشون و امتیاز بگیر و با اون امتیازا می تونی آهنگهای دیگه رو هم بخری.
۱۰ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۱ فاطمه ‌‌‌‌

این اپ آهنگ تو که گفتی باحال باید باشه :))

 

آقااا بک‌گراند اینجا رو ^_^

پاسخ:
امتحانش کن :) 
من سالم میرم توش با گلوی شرحه شرحه خارج می شم :دی

:)))) فقط یه کم حجمش زیاده نمی دونم سرعت لودش چقدره! برا خودم خوب بود.

اینجا چقدر سبز شده :)

مبارکه :)

پاسخ:
^_^
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">