شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ

lost in austen/ 2008

داستان این مینی سریال چهار قسمته و کوتاه درباره دختریه که عاشق جین آستین و مخصوصا کتابِ غرور و تعصبه. دری باز می شه و اون می تونه وارد دنیا و داستان غرور و تعصب بشه :)

بسیار روند سرگرم کننده و بامزه ای داره و بازیگر دارسی خیلی دارسیه؛ خیلییییییی ^_^

به آستین دوستان، غرور و تعصب دوستان، رمنس دوستان و کتاب دوستان دیدنش پیشنهاد می شه البته اگه خیلی روی داستانِ کتاب تعصب ندارید و می تونید اجازه بدید که توی یک فیلم عوض بشه :))

 

       

۹۹/۰۴/۰۲
مهناز

نظرات  (۱۰)

اتفاقا خوشحال میشم یکم عوض شه :)

 

پاسخ:
این خیلی بیشتر از یکمه :))

اگه آخرش دارسی الیزابت رو ول نکنه بیاد این دختره رو بگیره مشکلی ندارم :)

پاسخ:
پس کلا نبینی بهتره :دی
حضور الیزابت کم رنگه!

پس همین اتفاق میفته؟ :))))

ولی دختره بچه است آخه! :/

نسبت به الیزابت بی تفاوتم ولی از مادرش متنفر بودم اگه نقشش کلا حذف شده باشه می بینم 

پاسخ:
آااه کجاش بچه است؛ نیم رخشو نبین. حدودا سی سالشه!
متاسفانه باید دوباره ناامیدت کنم. مادرش هست به همون قوت سابق :)

چه باحال

یادمه اونموقعه من دوست داشتم برم تو کارتون انشرلی

حتی چند بار رفتم زیر بارون دعا کردم:)

باورت میشه؟

پاسخ:
آره که باورم می شه :) هممون تو بچگی آرزوهای این شکلی داشتیم. خیلی طفلی بودیم با اون همه امید...
من بچگی خیلی هوس کمد نارنیا رو می کردم یا آرزو داشتم یه ساعتی مثل ساعت برنارد می داشتم.
بعد یه کارتون یا فیلمی هم بود که توش یه دستمال جادویی بود ما هم یکی شبیه بهش رو داشتیم هی جادویی بودنشو امتحان می کردیم؛ هیچ وقتم نتیجه نداد :( 

چقد بامزه *-* 

پاسخ:
بلی بلی :))))
من که با ذوق و شوق بسیار دیدمش.

ساعت برنارد رو من هنوزم گاهی آرزو میکنم🙈

پاسخ:
منم 🤭

فائزه جان همین که الان اون دوران رو پشت سر گذاشتی برو خدا رو شکر کن. 

من هنوز دارم با خودم مرور می کنم اگه به دنیای هر کدوم از داستانها رفتم چی باید بگم :/

پاسخ:
@ فائزه

:)))) منم این چند روز خودمو گذاشته بودم جای آماندا!

اولین چیزی ک دیدم دارسی بود😍

دلوم خواس

پاسخ:
و این دارسی جذاب لعنتی :)
از بین چهار تا دارسی که دیدم، اینو نسخه ۲۰۰۵ دارسی تر بودن!

آخخخ...

اصلا درست نست این کارا :(((

من نت ندارم که ببینمش.

ینی نصف چیزایی که بهم توصیه میشه انقدر میمونه تو لیستم کحه از مزه میفته اصلا.

پاسخ:
ببخشیییید🙏
می دونی من اکثرا با نت هایی که اضافه میارم یا هدیه می گیرم سریالا رو دانلود می کنم تو هم این کارو بکن. 
فقط یه بار اوایل سال پیش نت خریدم بابت دانلود فیلم هام.

سلام

بیشتر از دو سال از اون کامنتم گذاشته😅✌🏻 و من تازه رفتم این سریال رو دیدم 

تو ذهنم بود که قراره با پارسی ازدواج کنه پس وقتی قسمت اول با بینگلی جور شد خوشحال شدم 

الیزابت با وجود کم رنگ بودن خیلی ملیح بود :`) 

آره مامان بنتها حضور پررنگ قدرتمندی داشت 😂 

سر ازدواج جین شووووک بودم هی منتظر بودم از خواب بیدار شن:/ 

و شخصیت ویکهام :````) یعنی اصلا فرا اکلیلی کرد آدم رو 

و سورپرایز کورالینی بینگلی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

کلا جالب بود 

هرچند آماندا میتونست خیلی بهتر از اینا باشه ولی خب 

 

پاسخ:
سلام.
خوبه که دیدی و دوستش داشتی.

 انقدر گذشته از اون موقع که این جرئیاتی که می گی تو ذهنم کم رنگ شده یا اصلا به یادشون نمیارم.
نیازمند ریواچم واقعا! اما شاید بعدها. اول باید لیست فیلم و سریالای جدیدمو تموم کنم که فکر نکنم به این زودی اتفاق بیفته!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">