شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ

چنین برنامه ای سراغ دارید آیا؟

سلام

بچه ها برنامه ای می شناسید که بشه بهش یه لیست از بعضی برنامه های توی گوشی داد و برای هر برنامه ای زمان خاصی مشخص کرد که بعد از گذشت اون زمان دیگه نشه از اون برنامه استفاده کرد و دسترسی بهش ممکن نباشه؟!

۹۹/۰۳/۲۳
مهناز

نظرات  (۸)

سلام 

قفل والدین رو امتحان کن

شاید بشه

پاسخ:
سلام.
مرسی از راهنماییت.

خیلی خوب و مفید بود.
ممنون از تلاشتون
 

پاسخ:
:/
:)

اره. البته نه اینکه ممکن نباشه ولی بهت اخطار میدن. تو گوگل پلی سرچ کن stayfree. اپای دیگه‌ای هستن مرتبط بهش برات میاره. 

پاسخ:
اخطارِ تنها خوب نیست. می خوام دور از دسترسم باشه.
مچکرررررررم :)

من از YourHour استفاده می‌کنم و این امکان رو داره. خودم تو یه بازه‌ای تایمرش رو فعال کرده بودم که تو هر اپی میرم نشون بده چقدر تو این روز تو اون اپ بودم. محدودیت هم گذاشته بودم برای چند تا از اپ‌ها. بلاک کردن رو فعال نکرده بودم ولی اونم فکر کنم داره.

پاسخ:
چقدر خوب و جامع؛ درست همونی که می خوام.
همه نرم افزارهایی که گفتینو دانلود کردم. باید ببینم کدومش بهتره.
خیلی خیلی مرسی. 

سلام.. quality time رو امتحان کنید. علاوه بر مشخص کردن میزان استفاده از هر اپ، میشه محدودیت زمانی هم مشخص کرد واسشون

پاسخ:
سلام :) چقدرررر عالی.
تشکر فراوان. دانلودش کردم و امتحانش می کنم.
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۵ جوزفین مارچ

سلام:)

بله بله می‌شناسم. Quality time بین برنامه‌هایی که من تا حالا دیدم از همشون بهتر و تخصصی‌تر بود. 

پاسخ:
علیک سلام :)
یکی دیگه از دوستان هم همینو معرفی کرد. به نظر که خوب میاد.
ممنون از مهربونیت.
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۰۶:۳۱ آرزوهای نجیب (:

توی گوشی‌های سامسونگ قسمت تنظیماتش همچین قابلیتی داره. زمان بهش می‌دی و بعد اگر از زمانش گذشت نرم‌افزار غیرفعال می‌شه برات.

پاسخ:
چه قدر خوبه که برای خودِ گوشی همچین تنظیماتی گذاشتن.
گوشیم سامسونگ نیست.
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۰ محبوب حبیب

سلام. 

سراغ ندارم ولی میتونم بگم بایست چی سرچ کنین. 

این چیزی که میخواین عموما تحت عنوان برنامه های نظارت والدین بر فرزندان هست. 

هم برای کامپیوتر 

هم برای گوشی

که محدود کنن استفاده رو. 

پاسخ:
نمی دونستم. مرسی که گفتین.
 دوستان توی کامنتا چند تا برنامه هم معرفی کردن. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">