شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ

دارم از درد به خودم می پیچم :دی

از امروز یه چالشی برای خودم در نظر گرفتم تحت عنوان ۵+۲۵؛ به این معنا که در مدت پنج روز فقط نیم ساعت اجازه دارم از اینترنت استفاده کنم و برای همین گوشی کمتر دستمه و این حقیقتا اتفاق مبارکیه. ولی باورتون نمی شه چقدر این ۲۵ دقیقه زود می گذره!

استراحت خوبیه برای چشمام که همیشه‌ی خدا خسته ان!

فعلا خداحافظ :)

۹۹/۰۳/۲۲
مهناز

نظرات  (۱۰)

ای بابا این چه کاریه. اون ۲۵ دقیقه رو بیای وبلاگ ها، جای دیگه نری :))) 

پاسخ:
یه جور تمرینه :) دختر خوبی باشم زمانشو بیشتر می‌کنم :دی
بیشترشو همین جام.

فعلا! (:   . 

پاسخ:
:)

خیلی این چالشا خوبن، البته من هیچ‌وقت اینقدر سنگین برا خودم نذاشته بودم :))

پاسخ:
آرره. دو روزه نمی دونم چیکار کنم :دی
من دیگه سخت گیرانه عمل کردم که حساب کار بیاد دستم :)

کلا با گوشی نیم ساعت کار میکنی، یا با نت گوشی؟

خیلی مبارکه

اما من معتاد تر از این حرفام 😂

پاسخ:
با نت گوشی ولی چون اکثر برنامه هام نیاز به نت داره عملا از گوشی خیلی استفاده نمی شه. نهایت نهایت بشه یک و نیم یا دو ساعت!
مچکر⁦☺️⁩
تو هم می تونی وابستگیتو کمتر کنی. سخته ولی می شه.

کدوم مدرسه ای؟ 

البته مدرسه ای نیستی حواسم نبود :/

اینجا جای کوچیکیه احتمالش زیاده هم رو بشناسیم اصلا!

واااای واجب شد ببینمت =)

 

پاسخ:
:)
فکر نکنم ولی!
واااااو... یک قرار وبلاگی... اولینش😍
ولی فعلا کرونا هست :(

مرگ بر کرونا :/

راستی دانشجویی دیگه؟ 

پاسخ:
مرگ.
نه :)

عه چه چالش جالبی یه وقتایی واقعا لازمه از این دنیای مجازیو گوشی دور باشیم چشامون خستگی بخوره😅

پاسخ:
آره واقعا. تجدید قوا لازمه :))

من بخوام برای خودم تنبیه در نظر بگیرم

میشه روزی ۵ساعت استفاده !

در این حد اوضاعم خرابه

البته از وقتی کرونا اومده

پاسخ:
به نظرم همین کارو بکن. یا حداقل یه کم زمان استفاده ازش رو کمتر کن. 
مثلا امروز نیم ساعت کمتر استفاده کن. فردا چهل دقیقه و همینطور برو جلو.

کاملا با فائزه هم دردم :(

پاسخ:
:(
حیفه چشماتون؛ به خاطر چشماتون روزی چند دقیقه استفاده ازش رو کمتر کنید. اینجوری بدون اینکه متوجه بشید ساعت استفادتون کم می شه.

کاملا با فائزه هم دردم :(

پاسخ:
بیایید شما هم تمرین کنید. روزی ده دقیقه هم کم کنید خوبه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">