شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ب.ظ

چهار تا فیلم خوب ببینیم :)

Midnight in Paris 2001: در توصیفش می تونم بگم انقدر برام دوست داشتنی و شیرین بود که اصلا دلم نمی خواست تموم بشه. اگر فیلم فانتزی دوست دارید ببینیدش و توی دنیاش غرق بشید. اسکار بهترین فیلمنامه رو برده.

                  

The young victoria 2009: درباره بخشی از زندگی ویکتوریا ملکه انگلستانه. خوب بود. از بازی امیلی بلانت خوشم میاد. اینجا هم خیلی خوب بود ولی تو «یک جای ساکت» خیلی خوبتر بود. فیلم برنده اسکار طراحی لباس شده. خیلی دوست دارم فیلم «ویکتوریا و عبدل» رو هم ببینم.

بازیگر مرد برام آشنا بود ولی هر چی فکر کردم یادم نیومد. سرچ کردم دیدم ویکهامِ غرور و تعصبه :)

            

The theory of everything 2014: اگر به زندگی و خود استیون هاوکینگ علاقه دارید، ببینیدش. خیلی فیلم خوب و متاثرکننده ای بود. نگم براتون از بازی معرکه، باورپذیر و شگفت انگیز ادی روبین، بی نظیر بود. کلمه برای توصیفش پیدا نمی کنم. جایزه اسکار و گلدن گلوب بازیگر نقش اول مردو برده. اینم برام آشنا بود با سرچ فهمیدم که تو بینوایان بازی کرده. 

           

perfect strangers 2016: یک فیلم ایتالیایی گفتگو محوره که ایده بسیار جذابی داره. تنها با خوندن یه خلاصه کوتاه دانلودش کردم و خیلی خوب بود با یک پایان غافگیر کننده و فکر شده. بازی ها حرفه ای بود. داستان درگیرکننده بود و خلاصه که ببینیدش اما به خاطر دیالوگ های بی پروایانه اشون فیلم خانوادگیی نیست! و حواستون باشه این فیلم نسخه های دیگه ای هم داره؛ اشتباهی اونا رو دانلود نکنید.

و اما داستانش: هفت تا دوست برای یک دورهمی شام خونوادگی کنار هم جمع می شن؛ اتفاقات به سمتی پیش می ره که یکیشون پیشنهاد می کنه هر کس ایمیل، تماس یا پیامی داشت باید با بقیه به اشتراک بذاره... همه گوشی هاشون رو میذارن روی میز...

اینم بگم داستان فیلم در شبی اتفاق میفته که شاهد یک ماه گرفتگی هستیم و علاوه بر ایتکه خود این اتفاق توضیح خوبیه برای فیلم اما من توی کامنت ها به یک افسانه جالب راجع بهش برخوردم که خیلی ایهام - اشاره جذاب ناکی داره درباره کل فیلم و محصوصا پایانش. حیف که اگه بگم اسپویل می شه!

و یه چیز دیگه هم اینکه گویا فیلم ایرانیی هست که خیلی شبیه به اینه و البته اون زودتر ساخته شده. شاید اونو دیده باشید ولی نمی گم که چیزی لو نره :دی

               

The Hundred Year-Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared 2013: هم به عنوان یک فیلم مستقل و هم به عنوان یک اثر اقتباسی، ضعیفه. کتابو نخونده باشید از بعضی قسمتاش ممکنه سردرنیارید و کلا اقتباس تکه پاره ایه؛ همه چیز تو سطح مونده. عمقی نیست. بازیگراش خوب انتخاب نشدند و بازیشون به اصطلاح درنیومده و در کل فیلم کسالت باریه! کاملا برعکس کتابش. اصلا پیشنهادش نمی کنم.

۹۹/۰۳/۰۶
مهناز

نظرات  (۵)

به به چقد فیلم ^-^ 

انشالله خداوند به من ابنترنت عطا کند همه شو ببینم

پاسخ:
آمین :))

فیلم ایرانیه رم بگو دیگه! البته احتمالا اونو هم ندیدم :))

پاسخ:
نمیذارید که آدم ساکت بمونه :دی 
سعادت آباد؛ من خودمم ندیدمشا ولی خوندم که دیالوگ ها به شکل اشاره گونه است؛ چون بالاخره پای خط قرمزها وسطه.

مرسی^_^

پاسخ:
خواهش می کنم. امیدوارم حداقل اگه دیدی لذت ببری ؛)

سلاااام سلام مهناز.

من برگشتم

پاسخ:
سلااااااام به روی ماهت.
خوش برگشتی پاییز؛ قشنگ جان.

تو این مدت سریال دکتر جان رو بالاخره بعد ماه ها، تموم کردم. بیچاره خیلی هم جذاب بود. نمیدونم چرا دیدنش برا من انقد طول کشید

5 قسمت راز عشق و از یکی از دوستام گرفتم. اگه بقیشو دان کنه ازش میگیرم اونم میبینم. اگه نه هم که بعد این 5 قسمت خودم دست به کار دانلود بقیه اش میشم.

آخه جی سااانگ توشه. دختر بازی جی سانگ تو دکتر جان محشره. دیدیش؟

پاسخ:
و بالاخره :))
جی سانگو منم خیلی دوستش دارم؛ از بازیگرهای مورد علاقمه ⁦^_^⁩
لذت ببری از راز عشق :) داستان خیلی خوبی داره.
نه ندیدم. فعلا چندین سریال کره ای تو لیستمه که اول باید اونا رو تموم کنم :دی
البته سریال چون پزشکیه یه کم شک دارم که بخوام ببینمش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">