شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۷ ب.ظ

بخشی از آیه ۳۲ سوره نساء

به جای حسادت و آرزوهای بیهوده، نعمت های تمام نشدنی خدا را از خودش بخواهید...

۹۹/۰۲/۲۲
مهناز

نظرات  (۶)

+ چشم !

پاسخ:
🍀

به به

چقدددر قشنگ 

پاسخ:
اوهوم :)

چه جذاااببب:)

اگه الان تو واتساپ بود اون استیکره که بغض کرده تو چشماش اشک جمع شده رو میذاشتم اینجا...از شدت قشنگی ش^...^

پاسخ:
دم خدا گرم :)
خدایا بیا تو این شبا دعاهامونو اجابت کن لطفا...

🥺👌

پاسخ:
🍀

چندروز پیش داشتم با خودم فکر میکردم چیزهایی که ندارم،چیزهایی هستن که دوست داشتم اما خودم از خدا نخواستم.از بس در نظرم بزرگ بودند

بی خبر از اینکه خدا بزرگ ترینه؛)

پاسخ:
آره اینم هست چون خودمون احتمال وجود اون چیزی رو که می خوایم کم می دونیم از خدا نمی خوایمش! خیلی عجیبه! برای هممون هم پیش اومده؛ ناخوداگاه به احتمال خودمون بیشتر اعتماد می کنیم. 
بعد از طرف دیگه هم چون فکر می کنیم خدا می دونه پس بی خیال خواستن می شیم در صورتی که خدا خودش گفته آره من می دونم ولی عزیزِ من تو بخواه.

چقدر قشنگ.

اینجوری که مهربون دست میکشه سرت میگه خل من!من ک دارم چرا غصه بخوری توهم بخواه تا بدمت!

 

پاسخ:
اوهوم :)
امیدوارم اجابتمون کنه تو این شب ها...

+ راستی که دلم برات تنگ شده بود⁦❤️⁩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">