شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۳۰ ب.ظ

و این کشف های دیرهنگام

تازگی متوجه شدم که وقتی فکرم درگیر یک موضوعه و همزمان غصه‌دارم به شدت حواس پرت می شم. اصلا اتفاق جالبی نیست. علاوه بر اون اشتهام رو هم از دست می دم و اوضاعم بدتر از اونایی می شه که با کلاس و شیک با غذاشون بازی می کنند. با این تفاوت که من به عادی بودن ادامه میدم و البته خوابم هم به هم می ریزه!

______

یادمه یک روزهایی استرس رو به سخره گرفته بودم الان جامون عوض شده.

و لبخندهام دست خودم نیست.

بیشتر که فکر می کنم می بینم حتی کنترل چشمامم دست خودم نیست!

 

بدن انقدر خودسر!!!

۹۹/۰۲/۲۱
مهناز

نظرات  (۳)

والا اینا بیشتر نشونه یه ذهن خودشره تا بدن !

 

به فکرش باشید

پاسخ:
حرفتون منطقیه :)

امیدوارم از پسش بربیام.

بی اشتهایی و حواس پرتی موقع غصه رو خیلی باهات موافقم!!

یکی از دوستام وقتی ناراحت بود تیک عصبیش میگرفت بیشتر غذا میخورد :)))

پاسخ:
وای خیلی بده. خیلی خیلی بده... و بدتر اینکه غصه ها تمومی ندارن.

منم یکی رو می شناختم اینجوری بودابود و تپلی...خوب نیست ولی حس می کنم ترجیحش می دم.( الان مرغ آمین از بالای سرم رد می شه بعد که تو موقعیت قرار گرفتم پشیمون می شم :/ شانس ندارم که :/)

فکر میکنم چاره اش مداراس

باید مهربونتر باشیم باخودمون.همین

اجازه بدیم غصه بخوریم ناراحت باشیم نخوابیم تا به ارامش برسیم

 

برات ارامش میخوام و حال خوب:*

پاسخ:
موافقم فقط به شرطی که اون غمه پررو نشه :دی

مچکرم. چندین برابرش به خودت برگرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">