شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ب.ظ

ice bing goo/ 2017

 

داستان این مینی سریال دو قسمتی درباره پسریه که طی یه اتفاقی منجمد می شه و سی و هفت سال بعد بیدار می شه.

راستش فیلمنامه اش انقدر ضعیف بود که چیزی ندارم بگم. شبیه طرح خام و اولیه ای بود که حتی ویراستاری هم نشده بود چه برسه به پرورش!

اما به شکل عجیبی حس لطیفی داشت و بازیگراشو دوست داشتم.

 

۹۹/۰۲/۱۳
مهناز

نظرات  (۴)

چقدر موضوع شبیه ذوبم کن ....

دوست دارم ببینم بسنجم چقدر قدی تر یا ضعیف تر :)

ممنونم عزیزم‌

پاسخ:
من ذوبم کن رو ندیدم ولی فکر کنم حتی قابل مقایسه هم نباشند. گفتم که خیلی خام بود ولی بازم اگه دوست داری ببین.
خواهش می کنم.

خیلی عالی بود این مطلب
امید وارم بازم مطلب بزارید

پاسخ:
🙃

اونم خیلی ضعیف بود در حدی که به نصف نرسیده دراپ کردم :/

موضوع شون یکی تقریبا 

پاسخ:
اوه! 
اینم خیلی مشکل داره از لحاظ قصه گویی و منطق و جزئیاتش.

سلام عزیزم 

خب اینو دیدم.....بنظرم اگر به چشم مینی سریال ببینی قشنگ بود ....درسته خیلی چیزای جدیدی نداشت ولی من خوشم اومد به ویژه فضا سازی قدیمی ‌....

بنظرم نویسنده ذوبم کن  یه اسکی از این مینی سریال زده بود ....

در کل کار خوبی بود ولی خیلی علمی تخیلی نبود 

پاسخ:
سلام :)
منم می گم به آدم حس خوبی می داد فضاسازیش و بازیگراش خوب بودن ولی فیلمنامه اش واقعا خیلییییی ضعیف بود. من مینی سریال خوب و قوی کم ندیدم برا همین نباید سطح انتظاراتمون رو پایین بیاریم.

:)

به نظرم کار خوبی نبود علمی تخیلیم نبود ولی حس خوبی داشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">