شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ب.ظ

دوست دارم دستامو بو کنم :)

صبح یک لحظه صابون جدید رو بو کردم و رفتم به بیشتر از پونزده سال پیش! بوی صابون دوران ابتداییمو می داد. همونی که توی جاصابونی صورتیی بود که هنوز دارمش.

چقدر مغز چیز عجیبیه. خاطره ی یک بو رو برای سال های سال درون خودش نگه می داره... و بعد بهت یادآوری می کنه هم اون بو رو هم شاید اتفاقی مربوط بهش رو و هم قدرت خودش و خالقش رو...

 

۹۹/۰۲/۱۱
مهناز

نظرات  (۹)

و هم یک دنیا گذشته رو ....!

 

پاسخ:
دقیقا...

دقیقا !

من از این تجربه ها زیاد داشتم!خیلی حسِ قشنگ و نوستالژیکیه ^_^

پاسخ:
اوهوم حس خوبیه... ولی امیدوارم هیچ بوی خوبی با یه خاطره و اتفاق غم انگیز گره نخوره.

انصافا این تاثیر بو در به یادآوری خاطرات خیلی چیز عجیبیه! تازه من شانس اوردم بوی ادکلن و اینا خیلی یادم نمی‌مونه وگرنه همه‌ش قرار بود خاطره زنده بشه برام از آدمای مختلف :))

پاسخ:
واقعا خیلی عجیب غریبه :)
تقریبا برعکس من! هر قدر که تو یادآوری اسما و اینطور چیزا مشکل دارم تو این جور چیزا ندارم!

فتبارک الله احسن الخالقین واقعا...

پاسخ:
واقعا هم...

من یه اسپری داشتم که زمان دبیرستان میزدم و وقتی نصفه بود دیگه انداختمش کنار. بعد از اون هر وقت میخواستم خاطره های دبیرستان زنده بشه یه ذره تو هوا میزدمش و بوش منو میبرد اون موقع ها :)

پاسخ:
چه حساب شده ازش استفاده می کردین :))

منم ابتدایی صابون داشتم. یه صابونای خیلی خیلی موشولویی بود، تو یه جا صابونی سفید که روش برچسب گل داشت. همه مون از همونا داشتیم.

 

فتبارک الله احسن الخالقین ؛)

پاسخ:
از این صابون ریزه میزه های بامزه دیدم :) مال منم کوچولو بود ولی فقط یه دونه اندازه همون جاصابونی بود.

:)
خدایا دمت خیلی گرم🙏⁦❤️⁩

واقعا حس قشنگیه :)

چه زیبا بهش نگاه کردین :))

پاسخ:
:)
ممنونم ^_^

این بوها و آهنگ ها خیلی عجیبن... لعنتی ها خودشون میتونن به عنوان یه دفترچه خاطرات عمل کنن و حجم عجیبی از خاطرات رو تو خودشون جا بدن. یعنی به نظر من اونقدری که این دوتا عنصر میتونن تو خودشون "حس" جا بدن، واقعا کلمات نمیتونن و همچین ظرفیتی ندارن؛ هم از نظر حجم و هم از نظر دقت و ظرافت.

پاسخ:
همینطوره که می گی. شاید کلمات نتونن بهت دقیقا یادآوری کنن که تو گذشته چه حسی داشتی اما یک بو می تونه همون حس رو دوباره به وجود بیاره و حس کنی که برگشتی به گذشته!

اخی:))))

پاسخ:
⁦^_^⁩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">