شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۱ ب.ظ

Healer/2014

.      

هیلر یه پیام رسان شبه که کارش دزدی و تبادل اطلاعات در قبال پول های هنگفته اما تو این راه خط قرمزهایی هم داره و اهل قتل و آدم کشی نیست. یه روز کیم مین هو که یه خبرنگار معروفه باهاش تماس می گیره و ازش می خواد دختری رو براش پیدا بکنه و اینجوری ماجرا شروع می شه و گذشته و اتفاقاتش کم کم رو می شن...

مثل این همه چیز دون های خوب لعنتی تصمیم گرفته بودم ازش خوشم نیاد :دی ولی وقتی یه چیزی خوبه، خوبه دیگه؛ مقاومت در برابرش بی فایده است. در کل دوستش داشتم اما اقرار می کنم انتظار خیلی بالایی ازش داشتم. داستان معمولی شروع می شه معمولی هم تموم می شه اما نقطه قوتش اون وسطاشه که اوج داستانه و هیجان زدتون می کنه.

سر این انتظار خیلی ریزبین شده بودم: مثلا پلیسی که چندین سال دنبال هیلر بود، نمی دونست هیلر خط قرمزایی داره :/ بعد هیچ وقت هم اون ایمیلشو چک نکرد که به بونگ سون شک کنه :/  آخرش معلوم نشد عشق اول کیم مون هو، یون شیک بوده یا کی؟! مبهم بود! یا مثلا تو قسمت آخر یون شیگ تو اون موقعیت حساس پاشنه بلند پاشه در صورتی که قبلش نمی تونست باهاش دو قدم ورداره :/ یا مثلا اون میکروفون تو باری که رئیس توش بود به هیچ کاری نیومد :/ یا مون شیک حتی پشیمونم نبود:/ ملاقات اون دو نفر و متوجه شدن میونگ هی هم خیلی خشک و خالی بود :///

 اما بازیگرا عالی بودن. تک تکشون از اصلی ها تا فرعی ها. کیم مون هو رو هم دوست داشتم هر چند وقتی هیلر اولین بار زدش، دلم خنک شد :دی

و اون جوری که متوجه شدم نویسنده این سریال نویسنده سریال «ایمانه». اونم سریال قشنگیه. اصلا اون معمای وسط داستان ایمان خیلی خوب بود. خیلی خیلی خوب بود. در عین سادگی پیچیده بود شاید شبیه سهل ممتنع!

_____________________________________________________________

+ عشق یه طرفه چیزیه که مجبوری باهاش کنار بیای چون هیچ احساس متقابلی وجود نداره.

+ قانون همیشه همین طوره؛ آدمای پولدار راه فرارشون رو پیدا می کنن. فقیر فقرا هستن که چون از همه جا بی خبرن، گیر میفتن.

+شرق یا غرب؟

چی؟

کدوم طرف؟

شرق

باشه. فقط برای یه دقیقه با هم حرف می زنیم.

غرب چی بود؟

ده ثانیه همدیگه رو بغل کنیم.

بغلم کن می خوام عوضش کنم :)

۹۹/۰۲/۱۰
مهناز

نظرات  (۵)

😍 بالاخره دیدیش! 

 

برا من علاوه بر بازیگرا و نقشای خیلی دوست داشتنیش، اون ایده‌ی کشاورزی جالب بود. حس میکردم الانم بعضیا اینجوری فکر میکنن. 

پاسخ:
آری بالاخره ⁦☺️⁩
اون که خیلی خوب بود. آره واقعا؛ موافقم باهات. دم نویسنده اش گرررم :)

معرفی شده، هی می خوام ببینم وقت نمیشه:/

پاسخ:
ببین ببین. فکر می کنم دوستش داشته باشی.

خودمم همین فکرو میکنم اما اگه بخوام ببینم و خوشم بیاد،یه بند میشینم پاش و درسام میمونه:(

پاسخ:
پس ان شاالله هر وقت سرت خلوت شد می بینی، عجله نکن ؛)

ان شاءالله

پاسخ:
:)

اخ این پست از زیر دست در رفته بود ......

واقعا تک سریالش خیلی دوسش دارم ‌......ولی باهات موافقم خیلی معمولی شروع شد معمولی تموم شد .....بنظرم اینم شیرینی خودشو داره که یک سریال در نهایت سادگی به دل بشینه. 

راستش منم  تعریف های افراطی خیلی شنیده بودم و سطح توقع بسی بالا بود اونم بدون توجه به اینکه سریال مال ۲۰۱۴ و.....یادم تا قسمت ۷ جذبش نشدم ولی از اون قسمت به بعد واقعا عالی بود تا دو قسمت آخر......

ولی در کل جز نامبر وان منه .‌‌‌‌......شخصیت پردازیش عالی بود بازیکرا اغلب شون معمولی بودن  عاشق اجوما هیلر و اون پدر دختر شدم 😍

بازیگراش عالی بود. زوج سریال بسی کیوت و دوست داشتنی 😍😍😍

من که عاشق جفت شون ....

آهنگ های متنش جذاب و دوست داشتنی بود . اینکه توانسته بودند ۴ تا ژانر اکشن،  معمایی ،کمدی ، عاشقانه کنار هم به نمایش بذارن عالی بود بنظرم 

پاسخ:
:)
آره تا اون حدی دلنشین بود که به نقاط ضعفش بی اعتنایی کنیم :دی
منم خیلی زیاد تعریفشو شنیده بودم برا همین انتظار خیلی خیلی بیشتری ازش داشتم ولی از دیدنش راضیم.
منم به غیر از دو شخصیت اصلی که واقعا دوست داشتنی بودن و اینایی که گفتی، کیم مون هو و مادر شین یونگو خیلی دوست داشتم.
آهنگاش خوب بودن ولی تا اون حد نظرمو جلب نکرد که بخوام دانلودشون کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">