شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷ ب.ظ

اژدهای وحشی :/

دیشب تو خواب دیدم مربی یه تیمم بعد بازی داشتیم. می ترسیدم برم استادیوم :دی اولین بارم بود. استادم داشت راضیم می کرد. سعید راد بود :دی

از این ور تو یه کوهی بودم اژدهایی پروازکنان اومد سمتم. منم مثل این انیمیشنا و فیلما فکر کردم قراره با هم دوست شیم. دستمو دراز کردم نامرد تا آرنجم رفت تو دهنش می خواست قطعش کنه زرنگی کردم از خواب بیدار شدم :دی با وحشت البته :دی

 

هر چی فکر کردم یادم نیومد چرا باید همچین خوابی ببینم بعد صبح که داشتم تعریف می کردم، یادم اومد قبل از خواب داشتم یه فیلم از شمع سازی می دیدم که داخل شمع اژدها گذاشته بودن :/

۹۹/۰۲/۱۰
مهناز

خواب

نظرات  (۴)

😂 چه خوابی دیدی! داخل شمع اژدها گذاشته بودن؟! تصویر اژدها؟!. یه نیمچه اژدها تونست بیاد تو خوابت؟!. ببینم! از این به بعدم دلت می خواد اژدها سواران رو ببینی؟! D; . 

+سعید راد خار شد تو چشمم!! =/ از بین مجریا و بازیگرا اکثرا خواب مسعود روشن پژوه رو می بینم!. (حتی وقتی به علیخانی فکر می کنم، روشن پژوه میاد با صدا و مدل حرف زدن علیخانی!).. . 

پاسخ:
یه عروسک اژدها گذاشته بودن. 
آره دیگه ناخوداگاهم خیلی خلاق و خیال پردازه :) 
اژدها سواران... اسمش آشناست ولی ندیدم.
من علیخانی بیاد تو خوابم می زنم شبکه بعدی :دی

😁😁😁 

بازی مختلط هم که میری! 

 

پاسخ:
آره دیگه، مرزها رو درنوردیدم :دی
تازه خود بازی رو یادم نیست بعدش داشتیم سرسفره ناهار می خوردیم. به ما که آخر رسیده بودیم تقریبا چیزی نرسیده بود. اعصابم ناراحت بود :/

عاشق این خوابایی ام که معلوم نیست سر و تهشون کجاست :))

پاسخ:
:)))
تازه چند شب پیش به خاطر پست قرنطینگاری رفته بودم کویر داشتم از ستاره ها عکس می گرفتم :دی

چه ذهن خلاق باحالی داری🌹

پاسخ:
باحالی از خودتونه😙
مچکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">