شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ق.ظ

بخشی از آیه ۲۵۶ سوره بقره

دین داری واجب است اما دیگران را نمی توان و نباید به زور دین دار کرد ...


* با ترجمه علی ملکی

۹۹/۰۱/۱۷
مهناز

نظرات  (۳)

خیلیییی خوب بود :)

پاسخ:
هووووم. واقعا :)

✌👌

پاسخ:
🌼

من اسمشو گذاشتم : حجت شخصی !

 

فکر میکنم هر کسی رو توی قیامت با همین خط کش اندازه میزنن ... هر چی حجت برات تموم شد باید بهش عمل کنی اما حجت و شرایط تو با بقیه شاید فرق کنه !

پاسخ:
:)

حس می کنم یک روایت این چنینی خوندم. دقیق یادم نیست! ولی می گفت وقتی به درست بودن چیزی رسیدی و اطمینان کردی بهش، به همون عمل کن و تا حدی با حرفتون موافقم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">