شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ب.ظ

گزارش گونه!

امسال مجموعا ۲۸ تا کتاب خوندم که به غیر از هفت تا کتاب (اعتماد به نفس آنیتا نایک، بیلی، دفتر خاطرات، همنام، پس از تو، وقت نویس، هرمان هسه و شادمانی‌های کوچک) بقیه خیلی خوب بودن و راضیم از خوندنشون. پارسال با عجیب ترین روایت ها رو به رو شدم و در عین حال دردناک ترین ها.

امسال دلم می خواد نود تا کتاب تو لیستم رو بخونم تموم کنم ولی با این وضعیت گویا بهم امیدی نیست :دی

اینم لیست کتابام به روایت تصویری لبخند قشنگم💜

لیست کتاب های ۹۸

و اما ۹۸، حدودا ۱۶۰ تا فیلم دیدم که اگه هر قسمت سریال رو هم یه فیلم در نظر بگیریم. روزی یه فیلم دیدم. باورم نمی شه :))  پس احتمالا (اگه عمری باقی باشه) می تونم لیست هشتادتاییمو تموم کنم :)

پیش به سوی خواندنی ها و دیدنی ها ⁦^_^⁩

۹۹/۰۱/۰۷
مهناز

نظرات  (۸)

وااای چقد فیلم 😍 به نظر فیلما هم به اندازه کتابا میتونن ارزشمند باشن و توی بسته‌ی فرهنگی میگنجن. من اتفاقاً فیلما رو هم میخواستم بشمرم. هنوز اینگارو نکردم. ولی عمراً به ۱۶۰ برسه، چون بیشتر سریال دیدم تا سینمایی. دلم میخواد امسال یه بار دیگه هم یانگومو ببینم 😂😂 

 

به نظر من لیست کتابتو کوچیک کن. هم کمتر سردرگم میشی، هم مقید میکنی خودتو که حتما حتما اونا رو بخونی. به چشم ناممکن بهشون نگاه نمیکنی. 

 

 

پاسخ:
بلی بلی موافقم :)
مال من با سریالا و انیمیشنا صدو شصت تا شد. پنجاه تاش انیمیشن کوتاهه ⁦☺️⁩
سریالم تقریبا سیزده تا دیدم که حدودا دویست قسمت می شه :)
چه علاقه خاصی داری به یانگوم :دی چند قسمت بود؟! فکر می کنم همین قسمتای سریالاتو حساب کنیم به دویست سیصد می رسی تو هم ؛)

تازه سه چهار بار کوچیکش کردم شده این. اکثرشون خیلی خاصن. شاید فقط ده تا دیگه بتونم حذف کنم.
۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۱۶ آرزوهای نجیب (:

چقدر این عکسه خوبه. خامش رو می‌ذاری منم بردارمش؟

 

 

ممنون.

 

راستی سال نو با تأخیر مبارک (:

پاسخ:
راستش من فقط لیست کتابامو به لبخند دادم و آمادشو تحویل گرفتم. لینک وبش تو پست هست.  خامشو می تونی ازش بخوای :)

سال نوی شما هم مبارک... سال شکلاتی و شیرینی باشه برات🌼

سلام عزیزم دیشب خواب می دیدم اومدم شهرتون وداریم باهم میگردیم.چقد تو عزیزی آخه مهناز

ازته دلم گفتما

پاسخ:
قربون دلت بشم من. تو عزیزتری😘
ان شاالله که خیره خوابت. از کجا معلوم شایدم یه روز این اتفاق بیفته. در بهترین زمان ممکن :)

سلام عزیزم دیشب خواب می دیدم اومدم شهرتون وداریم باهم میگردیم.چقد تو عزیزی آخه مهناز

ازته دلم گفتما

پاسخ:
♡‿♡

جدا خوش بحالتون :))))) ما که خودمونو قاطی خوابگاه و اشپزی و بچه بازیای عاطفی کردیم نشد امسال مثل سال پیش پر بار باشه ...

پاسخ:
قطعا امسال هم تو زمینه های دیگه لحظات پرباری رو پشت سر گذاشتین ؛)
ان شاالله امسال بهتر از اون چیزی باشه که انتظارش رو دارید :)

چقددد کتاب خوندی و فیلم دیدی آقا :)) دمت گرم

عکسه خیلی قشنگه ^_^

پاسخ:
کتاب که زیاد نبوده ماهی حدودا دو تا :) ولی فیلمو قبول دارم چون پارسال مصممانه تصمیم گرفته بودم هر چی تو لیستمه دانلود کنم و تقریبا تو دیدنشون موفق بودم :)
⁦^_^⁩

آفرین مهناز❤

پاسخ:
🧡
خوبی بهار؟ بابات حالشون چطوره؟

خوبم ...

بهتره 

پاسخ:
خوب تر باشی🌱
خدا رو شکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">