شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۲۳ ب.ظ

به قول کسی هیچ اتفاقی اتفاقی نیست

مگه ممکنه دنیای سوفی و one strange rock اتفاقی، هم زمان و در زمان مناسبش جلوی چشمام باشن! اوووم.... فکر نمی کنم!

مستنده از اردیبهشت داشت خاک می خورد و از دو ماه پیش ریخته بودمش رو گوشی!

دنیای سوفی اصلا تو کتابخونه امون موجود نبود و اون روز به شکل اتفاقی تو قفسه ها دیدمش!

بیایید به اینم ایمان بیاریم که هر اتفاقی یک دلیلی، حکمتی، جادویی، ... پشتشه! ایمان بیاریم که گاهی فقط این ما نیستیم که چیزی رو انتخاب می کنیم ؛)

 

+ احساس نیاز می کنم به کلمه کلیدی «ایمان بیاوریم» :)

۹۸/۱۲/۲۵

نظرات  (۶)

وان استرینج راک چیه؟ 

پاسخ:
مستندی سریالی راجع به زمینه. ده قسمته. من فقط فعلا یک قسمتش رو دیدم و باید بگم شگفت زده ام کرد. اینکه چقدررر زمین و پدیده هایی که درش اتفاق می افته شگفت انگیزه و هر اتفاقی دلیلی پشتشه و چیزهایی که فکر می کنیم چندان مهم نیستن یا مهم به نظر نمیان، چقدر تاثیر مهمی دارن. 
با اینکه فقط یک قسمتشو دیدم اما می دونم تو هر قسمت قراره متعجبم کنه.
آدم هر لحظه اش با خودش می گه خدا چقدررررر بزرگتر از هر چیزیه که فکرشو می کنه! چقدر همه چیز معجزه وار به هم مرتبطه.
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۲۹ ارکیده ‌‌‌‌

وای چقدر تعریف این مستندو شنیدم

نشده هنوز دانلود کنم. اینجور که گفتی حتما میذارم تو لیست ان شالله :)

پاسخ:
ارکیده یعنی اینجور بگم که نمی دونم با چه کلمه و جمله ای توصیفش کنم بس که خوبه.
کیف می کنی از دیدنش ؛)
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۴۵ ارکیده ‌‌‌‌

مررررسی عزیزم

حتما میبینم ایشالا :)

پاسخ:
ان شاالله :)
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۴۶ ارکیده ‌‌‌‌

مررررسی عزیزم

حتما میبینم ایشالا :)

پاسخ:
🌷

امروز یاد اسم وبلاگ قبلیت افتادم..دلتنگی های ناتمام من..و عمیقا بهت فکر کردم مهناااز .

پاسخ:
فکر نمی کردم کسی اسم وبلاگ قبلیمو یادش باشه. چه روزهایی گذشت.
خوشاینده که یکی اینجوری بهت فکر بکنه.
⁦⁦*_*

سلام (: سال جدید پیشاپیش مبارک باشه. به امید بهترین ها برای تو :) .

پاسخ:
ممنونم. سال نوی شما هم مبارک⁦. ان شاالله سال خیلی خیلی خوبی در پیش داشته باشی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">