شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۱۲ ب.ظ

Kingdom/ 2019

اگه فیلم های پرهیجان دوست دارید و از ژانر ترسناک و زامبی محور خوشتون میاد، این سریال انتظارتون رو برآورده می کنه. سریال ساخت شبکه نت فلیکسه و من فصل اولش رو که ۶ قسمت بود، همین دیروز تموم کرد و از شانسم فصل دومش هم از همون دیروز پخش شده :))

داستان از این قراره: قصر به خاطر اینکه از پادشاه خبری نیست در هاله ای از اسراره؛ شاهزاده داره به خیانت متهم می شه، ملکه و پدرش دارن قدرت رو به دست می گیرن و منتظر تولد فرزند پادشاهند و از طرفی بیماری مرموزی داره شیوع پیدا می کنه...

اول اینکه بسیار پرحوصله و زیرکانه بهش پرداخته شده و سردرگم نیست. ایده اولیه اش و اینکه بیماری چطوری به وجود میاد، معرکه است. چگونگی شیوع بیماری به شکل تهوع آوری شوکه کننده است. پر هیجان و پرکششه. از شخصیت های مصنوعی و زیباروی خبری نیست :) و با ولیعهدی طرفیم که تیکه ای از ماهه.

قطاری به بوسانو دیدید؟! اینم ببینید.

خلاصه خود دانید من که بسی کیف کردم از دیدنش! آیا وقتش نشده به کره ای ها ایمان بیارید ⁦^_*

۹۸/۱۲/۲۴
مهناز

نظرات  (۴)

خب من از طرفداران پر و پا قرص سریال های کره ای . 

بنظرم سریال خوبی نیاد ولی من با ژانر ترسناک میکنه خوبی ندارم ^_^

پاسخ:
بسیار سریال خوبیه. چون از ژانر ترسناک خوشت نمیاد برا همین بهت  توصیه  اش نمی کنم ؛)
آدم قبل از دیدنش نمی تونه در برابرش قضاوتی داشته باشه.

میاد  اصلاح میکنم  نیاد نبود میاد بود 😞

اشتباه تاپی بود .

پاسخ:
اشکالی نداره نیلو :)
ان شاالله که اگه دیدی خوشت بیاد ولی خون و خونریزی کم نداره حواست باشه.
۲۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۱۳ مهدی محمدبیگی

سلام به نظرم به هالیوود هم سر بزنید 

فکر کنم عاشق سینمای کره باشید

پاسخ:
سلام
کره ای ها رو دوست دارم ولی از هالیوود هم فیلم می بینم. فیلم خوب باشه مهم نیست ساخت چه کشوری و کجاست.

این سریال فوق العادست! خیلی خوبه!

چند روز پیش دیدمش

حیف که فصل سومش رو انداختن واسه اواخر 2021... 

پاسخ:
اصلا محشره 😭
چقدر حیف واقعا؛ من خیلی وقته منتظر فصل سومشم :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">