شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۴۹ ب.ظ

بازی وبلاگی؛ نامه ای برای کوتلاس

سلام کوتلاس

 خیلی دوست دارم که حالت خوب خوب باشد و بعد از آن زندگی پر فراز و نشیب، اکنون کنار عشقت باشی و در آرامش روزگار بگذرانی. بگذار اعتراف بکنم که فراموشت کرده بودم تا اینکه چند ماه پیش چشمم به اسمت افتاد و یکباره یاد و خاطره ات زنده شد. . 

کوتلاس؛ دوست کوچک من! هیچ وقت نشد که داستان ماجراجویی ها و نقش هایت را به صورت تمام و کمال مشاهده کنیم! اما این چیزها چندان مهم نیست مهم چیزی است که از تو در خاطرم مانده. مهم نیست پلیس بودی، دانشمند یا یک انسان ماجراجو، ساده و عاشق، مهم این است که انسان بودی، چیزی که از خاطر خیلی هامان رفته. همیشه خودت را به خطر می انداختی تا کسی را یا چیز باارزشی را نجات بدهی. خلاصه اینکه تصویر خوبی از تو در ذهنم نقش بسته.

 جنگجوی کوچک دوست داشتنی، شاید برای تویی که مرا نمی شناسی حال و احوالم مهم نباشد! چیز خاصی در این باره ندارم که بگویم اما اغلب اوقات حس می کنم به نقطه ای رسیده ام که دیگر خسته تر از آن هستم که آن ته مانده امید گوشه قلبم بتواند بلندم کند، با این حال من با سماجت تمام چشم به آن دوخته ام؛ هر وقت کم‌رنگ می شود، ته مانده رنگ هایم را رویش می پاشم! گاهی هم به ناچار تسلیم می شوم. اصلا راستش را بخواهی هیچ وقت نه من با زندگی راه آمدم نه زندگی با من! هر کداممان راه خودمان را رفتیم! انگار دارم با کلمات بازی می کنم! 

اوضاع این روزهای همه مان از روال عادی خارج و سخت تر شده است! عده ای از ملت با وجود هشدارهایی که به نفع خودشان است چنان رفتار ابلهانه ای دارند که باورت نمی شود! آخ که با آن لبخندهای حق به جانب چه حق هایی را که لگدمال نمی کنند! انگار مثلا ما نمی دانیم هوا دلپذیر است یا مثلا ما آدم نیستیم که حوصله مان سر برود! ما نیز حوصله مان سر رفته ما نیز دلمان برای یک قدم زدن ساده تنگ شده اما از تو می پرسم آیا جان آدمی بیشتر از این ها ارزش ندارد؟! آیا فقط جان خود آدم مهم است و جان بقیه پشیزی ارزش ندارد؟! حتما باید اتفاقی برای خودمان بیفتد تا به عمق مسائل پی ببریم؟! آخ کوتلاس اینجا خیلی ها برای خودشان جک خلافکاری هستند! 

کوتلاس گستاخیم را ببخش اما می شود لطفی در حقم بکنی؟! حس می کنم در این اوضاع به یکی از آن اسلحه های خوش دستت نیاز دارم😁

تا یادم نرفته و سرم را به باد نداده ام، بگویم که گلی نیز اینجاست و سلام می رساند :)

می دانی؟! دلم برای همه آن روزهای خوش و بی دغدغه، برای تمام شخصیت های دوست داشتنی آن زمان، برای تمام رویاهای فراموش شده و برای تو تنگ شده.

کاش تو هم نامه ات را زودتر برایم بفرستی، می دانی که چشم انتظار بودن و انتظار کشیدن یکی از طاقت فرساترین کارهای دنیاست.

 

با تچکر از فاطمه به خاطر دعوتش.

منم دعوت می کنم از پاییز، لبخند و بهار که اگر دوست داشتند و توانستند، در چالشی که آقاگل شروعش کرده اند، شرکت کنند.

 

۹۸/۱۲/۲۴
مهناز

نظرات  (۶)

چه جالب، من اصلاً این کوتلاسو یادم نمیاد. 

مرسی از دعوتت ^__^ 

پاسخ:
شاید ندیدیش. من اینجوری یادم بود که قسمتاش زیاد بود ولی متوجه شدم فقط شش قسمتش دوبله شده بوده،یعنی نصفش. زبان اصلیشم هر چی گشتم پیدا نکردم. یه کارتون اسپانیاییه اگه اشتباه نکنم.
😘
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۴۴ عاشق بارون... ⠀

یعنی کلش که ما دیدیم 6 قسمت بود؟؟؟

پاسخ:
آره فقط شش قسمت! باورت می شه؟!! اونم با سان سورهای پنج شش دقیقه ای!
همین تازگی هر شش قسمتو دانلود کردم و دیدم :)
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۵۰ عاشق بارون... ⠀

باروم نمی‌شه واقعاً! منم مثل تو فکر می‌کردم قسمت‌های زیادی داشته!

فکر می‌کردم بچه‌ها فقط این مشکل رو با ابعاد چیزها دارن! مثل وقتی که رفتم راهنمایی و یه روز رفتم مدرسه دبستانم سر بزنم و یهو با دیدنِ حیاط و نمازخونه‌ای که فکر می‌کردم چقــــــدر بزرگه شوکه شدم و گفتم یعنی واقعاً همین‌قدر بود؟؟؟؟!

پس نگو تو چیزای دیگه هم صدق می‌کنه!

پاسخ:
راست می گی! نتیجه گیری جذاب و باحالی بود :)

کوتلاس کی بود آقا؟ من این کارتونه رو ندیدم :))

مرسی که نوشتی :)

پاسخ:
کوتلاس جوانمردی بود برای خودش :)
 با اینکه شخصیت ها صورتشون سفیده و کل وجودشون از چند تا خط و رنگ تشکیل شده اما هم شخصیت ها دوست داشتنی اند هم داستان هر قسمت. دیدنش خالی از لطف نیست ؛)

🧡

کوتلاس کیه😐

پاسخ:
ای بابا! چرا کوتلاس منو نمی شناسید؟! 
کوتلاس گاوچرانی جوانمرد و زیباسیرت بود که در دوران گذشته دل از ما ربوده بود :)
یه قسمتش رو ببین شاید چیزی یادت اومد! حدودا بیست دقیقه است.
ولی به احتمال زیاد ندیدیش به خصوص اینکه تعداد قسمتاشم کمه.

یک آهنگ جذابی هم داشت این کوتلاس :)

حیف که هیچ وقت نفهمیدیم آخرش چی شد و اصلاً چه اتفاقی افتاد که نیمه‌کاره رها شد پخشش؟

 

پاسخ:
اوهوم. آهنگش تو نت هست اگه دوست دارید دانلودش کنید.
آره... صد حیف! حتی زبان اصلیشم نیست خودمون بریم ببینیم چی شد این کوتلاس :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">