شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۴۵ ب.ظ

سر آدم منت هم می گذارند!

این اینترنت صد گیگی (تلفن ثابت) بی کیفیت، شبیه ماشین خراب و داغونیه که تو رو وسط راه میذاره؛ مجبوری از ماشینت پیاده شی، بذاریش کنار جاده و سوار یه موتور* بشی :/ این موتوره تو رو به مقصد می رسونه اما خیلی راحت نیست!

* دیتا

۹۸/۱۲/۲۱
مهناز

نظرات  (۵)

D: من ولی میشینم از صبح میزنم دانلود. صبحا سرعتش بهتره. با دانلود منیجر بد نیست سرعتش. یه جورایی جس انتقام بهم دست میده. 

پاسخ:
بهترین کار ممکنو می کنی :)
حیف کامپیوتر با ما راه نمیاد وگرنه که منم همین کارو می کردم.

چه همه شاکین😐 من باهاش مشکل ندارم خیلی😐😐

پاسخ:
فقط به درد این می خوره که با دانلود منیجر فیلم دانلود کنی که متاسفانه کامپیوتر ما اکثرا تو کماست! :(
برای من لود کردن یه وبلاگ ساده شده تا دو و سه دقیقه هم طول کشیده! یعنی سرعتش در این حد افتضاحه! انقدر که پناه بردم به دیتا :(

گوشی هم دانلود منیجر داره اگه گوشیت راه میده با گوشی دان کن

پاسخ:
مرسی از پیشنهادت. امتحانش می کنم ببینم جواب میده یا نه!

😘

پاسخ:
🧡
۲۳ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۴۴ کلمنتاین ‌‌

 برای منم سرعتش تقریبا 235 کیلوبایت بر ثانیه س. تا  این لحظه تونستم بیست گیگ دانلود کنم ازش.

از  یه طرف ناراحت بودم سرعت انقدر پایینه. ولی وقتی یادم افتاد این برای توی خونه موندن ملته دیدم منطقیه سرعت زیاد نباشه. وگرنه یه روزه استفاده میکنن و میزنن به جاده باز (:

البته ظاهرا سرعتش برای تو از اینم کمتره.

پاسخ:
ماشاالله :) باز با این سرعت می تونید تا عید بیشترش رو مصرف کنید سرعتش برا من تقریبا نصف این سرعته؛ حدودا ۱۱۲ کیلوبایت برثانیه است :( یعنی حداکثر به این سرعت می رسه!
از این دید بهش نگاه نکرده بودم :) ولی بی کیفیتم باشه ملت حوصلشون ازش سر میره ها ؛) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">