شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۱۰ ب.ظ

حساسیت!!

پریشب بود که موقع خواب چشام می سوخت و همینجور اشک بود که پایین می ریخت، هیچ کنترلی هم روش نداشتم! رفتم بیرون یه کم هوا خوردم و چشامو شستم بهتر شد. صبح پاشدم دوباره همون وضع تکرار شد! نمی دونم چرا همچین شدم. دیشب هم اتفاق افتاد ولی از شدتش کاسته شده بود! تنها چیز جدیدی که اون روز استفاده کردمم یه ماده ضدعفونی دست بود که اتانولش هفتاد درصد بود و از داروخونه هم گرفتیم ولی یه لحظه شک کردم نکنه ترکیباتش درست نباشه و ...

 خواستم از طریق پروانه ساخت به اصل بودنش پی ببرم که نتونستم... شایدم اصلا ربطی به این ماده ضدعفونی نداره! چون فقط چشای من همچین واکنشی داشت ! و از طرف دیگه این روزا اصلا دست به چشمم هم نزدم، اصلا فراموش کردم سر و صورتی دارم! خلاصه که نمی دونم واکنش و حساسیت به چی بود!

شما راه ساده ای برای چک کردن اصل بودن و سلامت یک محصول می شناسید؟! 

۹۸/۱۲/۲۰
مهناز

نظرات  (۶)

بار کد داره؟ بار کدش رو اسکن کن

پاسخ:
نه متاسفانه نداره!

ا اسمش چیه؟ چه برندیه؟ اگه الکله یه قطره اشو بریز تو لیوان در لیوان رو با یه چیزی ببند کبریت بنداز توش اگه آبی سوخت الکل طبیه

پاسخ:
اسمش آرتاکله مال شرکت آرتا سرمه! مال همین جاست!
الکل و آب اکسیژنه و دو تا ترکیب دیگه داره! 
محلول ضدعفونی کننده دست و محل تزریقه!
حالا شاید این باعث اشک ریزی چشمم نشده باشه ولی آدم شک میفته به جونش می خواد مطمئن شه.

تو یه کانالی که نویسنده اش پزشکه می گفت اینا رو جدی نگیرید ممکنه اینجوری مشخص نشه الکل اتانوله یا متانول هم قاطی داره!

نمیدونم والا.اگه خیلی اذیتت میکنه یکی دیگه بگیر ...شاید به ترکیباتش حساسبت داری

پاسخ:
شاید🤔
مرسی بابت کامنتات⁦❤️⁩

خب یه روز نزن ببین خوب میشی

پاسخ:
از همون روز دیگه نزدم. روز بعدش شدتش کمتر شد و روز بعدترش هم یه کوچولو می سوخت. الان بهتره!

😘

پاسخ:
🧡
۲۱ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۱۷ آرزوهای نجیب (:

خب بهترین راهش همینه که بهار گفت. استفاده نکن ببین چطور می‌شی.

 

احتمالاً بهیکی از مواد سازنده‌اش حساسی و آلرژی داری.

پاسخ:
اوهوم. دیگه اصلا بهش دست نمی زنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">