شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ب.ظ

Strong woman bong soon/ 2017

اگه به ژانر عاشقانه- کمدی و فانتزی علاقه دارید که برید لذتشو ببرید و کیف کنید و در کنارش یک داستان جنایی رو هم دنبال کنید :)

و اما داستانش: بونگ سون دختریه با یک قدرت ماورایی! مثلا یکی رو می زنه طرف پنجاه متر اون طرف تر میفته :دی  از این ور مین یانگ که رئیس یک شرکت بزرگ تولید بازیه با دیدنش اونو به عنوان بادیگاردش استخدام می کنه! از طرف دیگه تازگی ها تو محله بونگ سون چند تا دختر ربوده شدن و پلیس با مجرمی باهوش طرفه...

خیلی دوستش داشتم و از دیدنش بسی خوشحالم. زوج سریال فوق العاده بودن و رابطشون خیلی به دل آدم می نشست. بعد از پایان سریال کاشف به عمل اومد که این هیونگ شیک واقعا بو یونگو دوست داشته ⁦^_^⁩ با اون نگاهاش و لوس بازیای دوست داشتنیش کشت ما را⁦☺️⁩ یکی از زیباترین سکانس های عاشقانه رو تو این سریال مشاهده کردیم :) آقااا دل ما رو آب کردید با این عاشقانتون که!

تک تک بازیگرا عالی بودن. انقدر که آدم دلش می خواست هیونگ شیکو بغل کنه، با جیسو غصه بخوره، مجرمو تیکه پاره بکنه، با دخترا اشک بریزه و پابه پای دو بونگ سون پیش بره. این دوبونگ سون وقتی حرص می خورد خیلی بامزه می شد.

این رئیس خلافکارا هم هر وقت می گفت «نظام الدین» من از خنده زمینو گاز می زدم 🤣

آقا این کره ای ها چه چیزهایی که نمی خورن! یعنی نمی دونم این شرابی که می گفتن، فقط تو فیلمه یا تو دنیای واقعی هم نوش جان می کنند ولی از چندشناک ترین و حال بهم زن ترین چیزهایی بود که شنیدم🤮

طبق معمول اکثر سریال های کره ای با یک مثلث عشقی هم روبرو بودیم!که به نظرم خوب بهش پرداخته شده بود. این نقش دوم های سریال های کره ای همونان که احساسات و  دوست دارماشون رو انقدر نگه می دارن که وقت مناسبش می گذره؛ انقدر دست دست می کنند که حسرت این نگفتنه همیشه رو دلشون می مونه! 

۹۸/۱۲/۱۷
مهناز

نظرات  (۱۳)

۱۷ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۵۷ ارکیده ‌‌‌‌

هورااا سریال کره ای

دستت مرسی

مهناز جون از کجا دانلود میکنی کره ای ها رو؟

پاسخ:
قربونت⁦^_^⁩
من تقریبا همیشه از سایت پروموویز دانلود می کنم. اصلا شک نکن که بهترین و کامل ترین سایت برای دانلود سریال های کره ایه. همیشه هم با چند تا کیفیت مختلف میذاره و اکثرا لینک مستقیم هم داره و سریال های جدید هم به محض پخش گذاشته می شن، زیرنویس ها هم در اسرع وقت قرار داده می شن و خیلی وقت ها آهنگ های سریال رو هم برای دانلود می ذارن :)
بعد از این هم سایت دانلود دراما خیلی خوبه.
۱۷ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۵۷ ارکیده ‌‌‌‌

هورااا سریال کره ای

دستت مرسی

مهناز جون از کجا دانلود میکنی کره ای ها رو؟

پاسخ:
امیدوارم اگه دیدی خوشت بیاد. این سریال خیلی بین کره ای بین های ایرانی معروف و دوست داشتنیه ؛)

سلام مهناز بانو 

چقدر خوش حال شدم ازاین پست بانو 😍

اتفاقا منم این سریال این ماه دیدم فقط ۴ قسمت آخرش هنوز ندیدم 

سریال نسبتا خوبی بود کمدی واقعا عالی بود و کیف کردم . تم جنایی  اون با سایر کمدی عاشقانه  متمایز کرده بود ....

زوج سریال  واقعا زوج کیوت و دوست داشتنی بودن 😍😍😍🙈🙈🙈

مثلث عاشقانه خوب بود  ولی من سندرم شخص دوم نگرفتم 

آهنگ های متنش عالی بود 😍😍😍 

فقط بنظرم نیمه دوم سریال خیلی افت کرد ....نیمه اول کمدی و هیجانش بیش تر بود .... 

بنظرم یکم زیادی تو حاشیه رفته بودند اینکه  اون گروه  چی بود  که بونگ سون زد همه شون ناکار کرد بنظرم  اضافی بود  همون قسمت اول کافی بود لازم نبود چند بار حمله کنند .....

 

+درمورد اون شراب ***** واقعا حال بهم زن حتی فکرش میکنم حالم بد میشه 🤢🤮 

 ولی در کل راضی سریال بسی کیوتی بود 😍😍😍😍

پاسخ:
سلام نیلوی عزیز
⁦^_^⁩
با بخش اول حرفات موافقم و باید بگم منم سندروم نقش دومو نگرفتم :))) 
اما نظرت راجع به نیمه دوم، به نظرم این انتقام گیری گروه خلافکارا طبیعی بود. من از یه جایی به بعد فقط از این بچه مدرسه ای های عاشق دوبونگ سون خوشم نمی اومد. 
و این افت هیجان رو اندکی منم تو بخش جنایی کار حس کردم تو فسمت های آخر ولی فکر می کنم چون اندکی همه چیز روشن شده بود این حسو به آدم می داد در عوض بخش عاشقانه پررنگ تر بود و جبرانش می کرد😍
+ منم🤮🤮🤮🤮 بعد صحبت ها و اثرات یه جوری بود انگار قدرت خانواده یه ربطی به همین داره🤢
بلی بلی. خیلی خیلی کیوت و شیرین😍 

پیوند سینمای کره با هند؟ :))

پاسخ:
به نکته خوبی اشاره کردی :)
فقط یه فرق اساسی دارن؛ کره ای ها باور دارن که این قدرت ها جزو رویاها و خیالاته ولی هندی ها اصرار دارن که اینو به عنوان واقعیت به ما بقبولونند😁

تازه یه راهب به ظاهر هندی هم تو فیلم هست به اسم نظام الدین😁 قطعا یه نیم نگاهی به فیلمای هندی داشتن. شایدم طرح اولیه داستان با تماشای یک فیلم هندی زده شده :))

ازین جیزایی که تعریف کردی فک کنم خوشم بیاد ازش. الحمدلله الانم تو موقعیتم هرچی دلم بخواد میتونم ببینم D: ولی روزی یه قسمت فقط

پاسخ:
امیدوارم لذت بری ازش :))
خدا رو شکر :)
من خودمم روزی نهایت دو قسمتشو می دیدم.
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۱۰ ارکیده ‌‌‌‌

مرسی عزیزم

با این توضیحات سایت معرکه ایه پس... 

آدرس پرومویز و دانلود دراما رو لطف‌ میکنی؟

 

+ راستی، سلیقه اتو توی کره ای ها دوست دارم :)

پاسخ:
خواهش می کنم 🌷
https://promovi1.me/
https://dramadl.me/
اینم بگم پرو به خاطر اینکه زیاد فیل می شه اغلب آدرسشو تغییر میده ولی تو گوگل سرچ کنی آدرس جدید به راحتی دستت میاد. البته فکر می کنم کانال هم دارن.
+ ⁦^_^⁩خدا رو شکر یه نقطه اشتراک پیدا شد 😍🤩

من هم این سریال رو دوست داشتم خیلی ^-^ مخصوصا اونجا ها که بونگ سون حال اون سونبه رو میگرفت:))))

+اسم پسره آن مین هیوک نبود؟! مطمئنی مین یانگ بود؟ 

پاسخ:
دوست داشتنیه آخه ؛) سونبه منظورت همونیه که تو شرکت بود؟! همون قل خلافکاره؟! اگه آره که منم اون قسمتا رو دوست داشتم. کلا طرف بامزه بود😁
+ آره فکر می کنم درست می گی، من قاطی کردم 🤦

اره اره دقیقا همون ! من وقتی تو خواب بودی رو قبل این دیدم .کلا بازی مرده به عنوان یه فرد جدی تو ذهنم بود.

بازی اینجاش هم اگرچه خیلی خیلی قوی نبود اما واقعا خنده به لب مینشوند:)

*اونجا که با قاشق براش دستبند درست کرد من ترکیدم دیگه .:))))))

پاسخ:
من اولین بار بود که می دیدمش و بازیشو دوست داشتم :)
+ اوهوم. آخرشم خوشش اومده بود از دستبندهای قاشقیش😂
اولین ورودش و مواجهه اش با دوبونگ سونم بامزه بود، همین که درو باز کرد  :دی
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۱۳ عاشق بارون... ⠀

از شخصیت‌های مورد علاقمه یعنی! :دی یعنی دلم می‌خواست همیشه همچین قدرتی داشتم! :)) فقط آخرش دلم برای پسره سوخت با اون دوقلوها! :دی

پاسخ:
وااااااااو... :) هیچ وقت به داشتن همچین قدرتی فکر نکردم!
آره مین مین بینوا :( گرفتاری شد :دی

دیدمش...فووووق العاده س...

اولین فیلم کره ای بود که دیدم و اصلا یه وضعی عاشقش شدم^...^

پاسخ:
قبول دارم :)
با چه سریال قشنگی قدم به دنیای سریال های کره ای گذاشتی ؛)

اهان راستی اون شراب مدفوعشون هم واقعیه :|

من انگلیسی سرچ کردم اومد :|||||

ولی رایج نیست اصلا. تعداد خیلی کمی از خرافاتی ها استفاده میکنن!

 

پاسخ:
یا خود خدا :/🙊
مرسی از روشنگریت :)

آره واقعا...با همچین چیز جذابی شروع کردم و از اون به بعد هر چی می دیدم به نظرم خیلی قشنگ نمیومد...تا اینکه شکارچی رو دیدم:)

پاسخ:
تعریف شکارچی شهر رو شنیدم یه زمانی هم تو لیستم بود!

خیلی جذابه...

دیدی؟

ندیدی؟

پاسخ:
نه ندیدم. از لیستم خطش زدم! فعلا ده، دوازده تا سریال کره ای تو لیستمه که اولویت با اوناست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">