شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ

Eternal Sunshine of the Spotless Mind/ 2004

از اون فیلمائیه که خیلی ها بعد از دیدنش به به می کنند و جز محبوبترین فیلماشون می شه و اصلا جز فیلمای برتر آی ام دی بی هم هست و زمان روایت داستان خطی نیستو و چه می دونم از همینا...

منکر ایده و داستان جالب فیلم نیستم (بگم که فیلمنامه اش جایزه اسکارو برده اگه اشتباه نکنم) فقط برای من فیلم معمولی ای بود و چندان لذتی نبردم بخصوص اینکه دو تا بازیگر اصلی رو چندان دوست نداشتم تو این فیلم ( حالا فیلمای زیادی هم ازشون ندیدما :دی) با اینکه کیت وینسلت جایزه هم برده به خاطرش و بازی جیم کری تحسین شده!

جایی که واقعا شوکه شدم ماجرای خود روان درمانه؟! بود! و همینطور بعد از فهمیدن اینکه با یک روایت غیر خطی مواجهیم و اینکه ا شروع داستان در واقع شروعش نبود!

ماجرای فیلم هم راجع به عشق و خاطره است! و اتفاقا روایتش خیلی متفاوته!

می خواستم فقط دو سطر راجع بهش بنویسما!!! نچ نچ! 

خلاصه اینکه فیلم خوبیه ولی خیلی مطابق سلیقه من نبود!

۹۸/۱۲/۱۱
مهناز

نظرات  (۶)

چرا دو خط؟ تو کلی برا ما بنویس :) کیف میکنیم از خوندنش.

پاسخ:
⁦^_^⁩
لطف داری پاییز جان🌷
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۵۳ ارکیده ‌‌‌‌

من عاشق این فیلمم :)

پاسخ:
:))
یکی دیگه رو هم می شناسم که از عاشقان این فیلمه!
کلا نظرات رو هم که می خوندم همه دوستش داشتن!


یه چیز دیگه هم بگم ارکیده؟🤗 حس می کنم ما دو تا سلیقمون اکثرا با هم متفاوته 😁 یعنی اکثرا اون فیلمایی که من دوست دارم تو دوست نداری و برعکسش . حالا  این وسط یه فیلمایی هم هست که دوتامون دوست داشته باشیما.
اوه راستی منتظر پست فیلمای کمدیت هم هستم :)
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۳۷ ارکیده ‌‌‌‌

اتفاقا منم این پستت رو که خوندم، همین به ذهنم رسید. سلایقمون تاحدی متفاوته :دی

چیز خاصی نیست ولی ایشالا حتما مینویسم :)

 

پاسخ:
اوهوم :)))
نگوووو :) ان شاالله.

آره واقعا قبول کردن جیم کری تو این نقش برام سخت بود

پاسخ:
آخ دقیقا! اینجا بازیش شاید قابل قبول بوده باشه [که البته برای من نبود:دی] ولی جیم کری کمدی کجا این کجا!

ولی من به سلیقه‌ی تو اعتماد میکنم D: 

Imdb خیلی خنجر زده بهم

پاسخ:
امیدوارم پشیمون نشی دخترم 🤗
به منم :(

منم بار اولی که دیدیم خیلی حال نکردم

ولی الان جزء فیلم‌هاییه که دلم واسشون تنگ میشه!

پاسخ:
نمی دونم منم بعدا ازش خوشم میاد یا نه! ولی با این حسی که درباره اش دارم شاید اصلا برای بار دوم سراغش نرم چون من کلا بازی دو بازیگر اصلیش رو دوست نداشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">