شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸ ق.ظ

سرزمین رها شده؛ مشت نمونه خروار!

شما رو نمی دونم ولی من دیگه توی بیان اون حس امنیت قبلی رو ندارم. آخ که پناهگاه دیگری نیست!

بلاگفای غیرقابل اعتماد

میهن بلاگ متروکه

بلاگ اسکای سرخود

پرشین بلاگ و ... فراموش شده...

و بقیه ای که نمیشه رفت سراغشون.

از سرویس های وبلاگ دهی خارجی هم اطلاعات خاصی ندارم و آیا اصلا می شه آرشیو رو منتقل کرد یا نه خدا می دونه.

دیشب حتی برای چند لحظه به کانال نویسی هم فکر کردم. برای منی که حرفهای کوچولو موچولوی زیادی تو ذهنمه گزینه بدی نیست ولی دلم رضا نمی ده!

اصلا بعد از دیدار با مدیران بیان چرا تغییری اعمال نشده که هیچ وضع بدترم شده :(

و اصلا شما چرا هیچ پستی نمی نویسید؟

+ همان حسی که در این نقطه زمانی در این سرزمین دارم!

۹۸/۱۲/۰۸
مهناز

نظرات  (۱۰)

من دیشب داشتم به هاست و دامین خریدن فکر می‌کردم :دی

بعد دیدم واسه ۴ تا روزانه نویسی کی میره دامین می‌خره آخه :))

پاسخ:
اووووه :))
آره دیگه اینم هست! تازه باید سال به سال هم پول بدی که وبتو حفظ کنی!
من وقتی داشتم کوچ می کردم به بیان، برادرک بهم پیشنهاد داد برام سایت درست کنه تازه رایگان و با پشتیبانی کامل ولی چون فضاش دلخواهم نبود، نپذیرفتم ://🤦

منم همینطور...

من فکر کنم برم...

جوونم هنوز آرزو دارم:)

پاسخ:
:(
کجا می خوای بری حالا؟
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۲۹ آرزوهای نجیب (:

من از امروز تصمیم گرفتم بیشتر بنویسم.

پاسخ:
خدا رو شکر :) چه تصمیم خوبی⁦🤗

چرا؟! بیان خوبه که.

به خاطر همون انتقادایی که چند پست قبل اشاره کردی بهشون؟

نرو مهنااااز

پاسخ:
بیان خوبه ولی وقتی به حال خودش رها بشه دیگه نمی شه به عنوان یه گزینه خوب و مناسب بهش نگاه کرد. فکر کن یه گیاهو بذاری یه حال خودش! یا بدی دست کسی که نباید! 
و به خاطر همون چند پست قبل👍
فعلا تصمیمم اونقدر جدی نیست ولی بهش فکر می کنم. شاید یه جور آمادگی ذهنیه.

چه غم انگیز....

 

پاسخ:
هووم :(

مهناز نرو لطفا😭😭😭 سرویسای وب نویسی داغونن خدایی

پاسخ:
هنوز جایی ندارم که برم 😁 فعلا همینجام. تا چه پیش آید زین پس.
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۳۴ دچارِ فیش‌نگار

یه همچین حسی خفیفش در منم هست

پاسخ:
حس خوبی نیست :(

اره منم این حسو دارم. ولی حوصله‌ی هی کوچ و کوچ کردن ندارم. فقط بکاپ میگیرم از وبم که یهو به فنا نرم

پاسخ:
فعلا اگه بخوامم کوچ کنم گزینه ای روی میز ندارم!
بک آپو از خود صفحه مدیریت بیان می گیری دیگه آره؟! با دکمه «دریافت بایگانی مطالب»؟

آره همون. البته خب فقط مطالبه و نظرات هیچی میشه. در صورتی که نظرات هم برا من خیلی باارزشن. اگه یه سایت ثالثی بود که میتونست اینکارو انجام بده خیلی خوب میشد

پاسخ:
آره کاش می شد نظراتم یه کاریش کرد!
ای کاش همچین سایتی می بود. به نظرم بیانی ها اگه بخوان می تونن یه کاری کنند که بک آپ شامل نظرات هم بشه مثل نرم افزار مهاجرشون که من تمام مطالب و نظرارو تونستم منتقل کنم یا با همین نرم افزارشون امکان مهاجرت به اکثر سرویس ها می بود 😁

قطعاً میشه. اصلا هم کار سختی نیست. ولی اگه "بخوان!"

پاسخ:
که نمی خوان :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">