شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ب.ظ

نرم افزارهایی که امروز امتحان کردم

برای انتقال فیلمی به یه نرم افزاری غیر از shareit  نیاز داشتم. چون تو یکی از دستگاه ها کار می کرد تو یکی نه.

اولین نرم افزار anywhere بود که خیلی غیر کاربردی بود اصلا فرقی با بلوتوث نمی کرد بس که کند بود. به زبان ساده به دردنخور بود.
 اما دومی xender  سرعتش تقریبا عین shareit  بود و تو هر دو دستگاه کار کرد. فقط رابط کاربریش اندکی پیچیدگی داره که با چند بار استفاده دست آدم میاد.
۹۸/۱۲/۰۶
مهناز

نظرات  (۳)

دمت گرم که انقدر پیگیر و فعالی🌷🌷

پاسخ:
مجبور بودم مجبور 😁
اینجا می نویسم که شاید به درد یکی هم بخوره. یا بعدها باز به درد خودم!

عاااالی

پاسخ:
😘

زاپیا هم خوبه. شیر ایت رو pc جواب نمیده اصلا

پاسخ:
زاپیا رو هم تعریفش رو شنیدم. فعلا با این جدیده کارم راه میفته اما اگه یه روز نشد گزینه مناسبی به نظر می رسه.
پس این طور!تا حالا رو pc امتحانش نکرده بودم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">