شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ق.ظ

می دانی که...

خدایا می دانی دیشب داشتم به چه فکر می کردم؟! آه می دانی که؛ پرسیدن ندارد! داشتم فکر می کردم اصلا نمی شود غافلگیرت کرد!

تو که می توانی؛ تو که می دانی ما با چه چیزهای کوچک و بزرگی که غافلگیر نمی شویم؛ با لبخندی، نشانه ای، جوانه امیدی، گشایشی... آه گشایشی... 

 

۹۸/۱۲/۰۱
مهناز

نظرات  (۱)

غافلگیرشدن ربطی به غافل بودن داره؟ 

پاسخ:
نه من اینجوری به قضیه نگاه نکردم. شاید این ترکیب ترکیب مناسبی نباشه اصلا!
نمی دونم چطوری توضیحش بدم! مثلا آدم بخواد خدا رو شگفت زده بکنه با یه کاری، حرفی، هر چی (از جنبه خوبش) بدون اینکه خودش قبلش دونسته باشه! شاید حتی اینم نتونست حق مطلبو ادا کنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">