شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۱۱ ب.ظ

When the Camellia blooms/2019

    

⁦⚠️⁩ همین اول بگم که خیلی حرف زدم و اگه حوصلش رو ندارید برید سراغ دیالوگ های قشنگش!

داستان درباره یک مادر مجرد به اسم دونگ بکه که به یه شهر کوچیک میاد و اونجا بار کاملیا رو باز می کنه. از این طرف یونگ شیک که یه پلیس با صداقت و خودسره تنبیه می شه و منتقل می شه به این شهر و اینجا دل به دونگ بک می بازه :) از اون طرف مشخص می شه یه قاتل سریالی که مدت هاست قتلی انجام نداده گویا دونگ بک رو زیر نظر داره...

سریال رو به خاطر اعتمادم به انتخاب های گونگ هیو جین شروع کردم. بعد که نقش مقابلش و روند تا حدی کند و آروم سریال رو دیدم تو ذوقم خورد! اما در مورد نقش مقابلش باید بگم که کاملا در اشتباه بودم. آقا این کانگ ها نئول عجب بشر دوست داشتنیی بوده! چه کشفی کردم😍 آخ قلبم⁦❤️⁩ چقدر خوب بود؛ خنگول مهربون احساساتی دوست داشتنی.

و اما خود سریال حدود شش قسمت اولش روند آروم تری داره اما رفته رفته بهتر می شه. تو بعضی موارد گاهی اغراق آمیز می شد ولی برای یک بار دیدن خوبه اما روندش واقعا خیلی آرومه و می شد تو قسمت های کم تری جمعش کرد .پس اگه میونه ای با سریال های آروووم ندارید کلا بی خیالش بشید. زوج سریال خیلی دلنشین بودند. فکر می کنم تو سبک عراقی باشه که عاشق برای به دست آوردن دل معشوق، خودش رو خوار و خفیف می کنه؛ مصداقشو تو این سریال می تونید ببینید :دی شخصیت های فرعی هم عالی بودن؛ اکثر شخصیت ها یه پا «اوه» بودن ⁦^_^⁩

نکته: توی سریال های معمایی و پلیسی- جنایی به چشمای خودتون بیشتر از حرفا و نتیجه گیری شخصیت ها اعتماد کنید  ؛)

و اما دیالوگ های طلایی:

- تو هفتاد سالگی قلب یه بچه رو شکستم :(

+ اون بچه است، به زودی یادش میره. 

- چون بچه است تا عمر داره یادش می مونه؛ من رو سیمانی که هنوز خشک نشده بود، خط انداختم.


- اگه غذاتو نخوری و بذاری واسه بعد فقط طعمش افتضاح می شه ولی اگه وقتی گرسنته بخوری، مزه اش حرف نداره. باید هر وقت که می تونی خوشحال باشی و تلاش کنی نه اینکه بذاری واسه بعد!


+ قبلا فکر می کردم خوشحالی یه چیزیه که قابل مقایسه است؛ به همه نگاه می کردم بعد تعیین می کردم که الان خوشحالی من نسبت به بقیه تو چه رده ایه... هر چقدر که سعی می کردم باز نمی تونستم اندازه ای براش تعیین کنم... خب وقتی جوابی نیست چرا باید دنبالش بگردم؟ خوشحالی بقیه رو گذاشتم برای خودشون و خوشحالی خودمو طبق معیارهای خودم اندازه گرفتم. همین که خودم خوشحالیمو حس کنم کافیه نه؟!

- انگار تو قلبت یه باغ گل داری؛ من با اینکه تیزهوشانی بودم و به یه دانشگاه حقوق رده بالا رفتم ولی هیچ گلی تو قلبم ندارم. 

 

            

هر وقت دونگ بک گریه می کرد، لب های هیونگ شیک هم می لرزید و به جای دلداری دادن، می نشست باهاش گریه می کرد و دل به دلش می سپرد... من مردم که😍

۹۸/۱۱/۲۶
مهناز

نظرات  (۲)

۲۷ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۰۴ چوی زینب دمدمی

منم دارم این سریالومیبینم البته هنوزقسمت شیشمم😂

من عاشق گونگ هیوجین توسریال متشکرم بودم:)))بس که کیوت بود.این پسره هم ازش خوشم اومد.خیلی بامزه ست.ولی کلا نمیدونم چرا ازپسرای کی دراما اصلاخوشم نمیاد.خیلی کله خرن ومیرن رواعصابم😑

وعاشق پسردونگ بکم پیل گو*___*اییییی خدااااا.

به نظرمن هرازچندگاهی دیدن همچین سریالای آروم وملایمی واقعانیازه.

پاسخ:
بعد از قسمت شش روندش بهتر می شه :)
منم از پاستا عاشقش شدم :))
همشون هم اینجوری نیستن. من از بازی چندتاشون خیلی خوشم میاد. کانگ ها نئولم پسندیدم :)
اصلا کوچولوهای بازیگر کره ای خیلی با استعدادن؛ بازی شش هفتاشونو دیدم همه معرکه بودن.
موافقم باهات...
۲۷ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۴۲ چوی زینب دمدمی

من فقط ازجانک کیون سوک ولی جونگ سوک خوشم اومده تا الان.بقیه شون...😂😐

پاسخ:
من از این بازیگرای کره ای خوشم میاد؛ به نظرم بازیگرای توانمندی هستن:
لی سئونگ هو
جی سانگ 
جو این سانگ
کانگ هانول
کیم سو هیون
لی سئو جین
اوه جی هو
جانگ هیوک
شین ها کیون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">