شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

Day 22

Put your music on shuffle and post the first ten songs

۱. هیچ، رضا بهرام
۲. نآزار دلی، هانی نیرو
۳. Şehrin yolu
۴. منظومه احساس، بابک جهانبخش
۵. İçim içime
۶. You are the reason
۷. برف آمد، حجت اشرف زاده
۸. A thousand years
۹. از عشق بگو، رضا بهرام
۱۰. Olur olur, ilyas Yalçıntaş
۹۸/۱۱/۲۲
مهناز

نظرات  (۱)

میگن اگه میخوای کسی رو بشناسی اول پلی لیست گوشیش رو چک کن بعد کتابایی که میخونه و در آخر محتویات کیفش رو😐

بیشتر علاقه ات به آهنگای ترکیه ایه❤

پاسخ:
ولی جالبه ها؛ می شه یه چیزایی رو فهمید!

یه بار دیگه هم یکی از بچه های همین جا اینو گفت و بهش گفتم لزوما اینطور نیست. خب من حدود هشت نه ماهه دارم استانبولی یاد می گیرم و برای همین سعی می کنم آهنگای ترکی رو بیشتر گوش کنم ولی بازم فکر می کنم آهنگ فارسی رو بیشتر می پسندم! هر چند گاهی آدم دقیق نمی تونه بگه. گاهی بعضی آهنگای ترکی رو بیشتر ترجیح می دم گاهی بعضی فارسی ها رو.
من حدود ۱۸۰ تا آهنگ تو گوشیم دارم که فقط سی و پنج تاش ترکیه! یعنی یک پنجمش! :)
اینجا هم به صورت تصادفی سه تا آهنگ ترکی بود!
❤️🌷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">