شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ

Day 20

Post about three celebrity crushes

هر سه نفری که به ذهنم اومدن سه تا بازیگر کره ایند :))

یو سئونگ هو

توی سریال من ربات نیستم ازش خوشم اومد، خیلی لعنتی بود :دی

جی سانگ 

تو سرزمین آهن دلمان را برد که برد :)

جو این سانگ

سریال مشکلی نیست این عشقه. بازی نمی کرد که انگار زندگیشو می کرد اینا با دوربین دور و برش بودن :دی

حالا که فکر می کنم می بینم تو بازیگرای غربی کس خاصی فعلا مد نظرم نیست! نوجوونیا از جرج کلونی خوشم میومد اما فکر می کردم خوشم میاد، در واقع خوشم نمی اومد! داشتم به خودم تلقین می کردم! هیچ وقت هم اونجوری که باید از دی کاپریو و برد پیت و جانی دپو نمی دونم تام کروز خوشم نیومده :دی ولی یه زمانی از مایکل فاسبندر خوشم می اومد :) بازیگر قوییه! فیلمای خوبی هم بازی کرده از جین ایر تا دوازده سال بردگی! همون جوری که تو اولی عاشقش بودم. تو دومی دلم می خواست تیکه تیکه اش کنم.

بگذریم. سه تا رو نوشتم دیگه. چقدر حرف می زنم!

آه... الان یادم افتاد که از این هیو جکمن خیلی خوشم میاد! یه شکوه خاصی داره ⁦^_^⁩

+ چی شد دیر شد نوشتنش؟! مهمون داشتیم! صفحه گوشیم چرب و چیلی شده بود :(

۹۸/۱۱/۲۱
مهناز

نظرات  (۲)

الان تنها بازیگری که به ذهنم میرسه نقش فور توی دایورجنته. :))) اسمشم نمیدونم الحمدلله. من بیشتر عاشق نقش میشم تا بازیگر. بازیگرا رو یادم نمیمونه قیافه‌شونو. 

پاسخ:
منم اکثرا نفشی که بازی می کنند رو دوست دارم ولی جدا بعضی ها خیلی جالب توجهند با این حال هر چی فکر کردم به غیر از همین چند نفر کسی یادم نیومد! دیر کراش می زنم خدا رو شکر :دی

😁 چه پست خودت رو لو بده جذابی 😁

پاسخ:
بلی بلی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">