شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ

Day 17

Post about your zodiac sign and whether or not it fits you

قبل از هر چیز باید بگم سمبل متولدین دی ماه بزه، سیارشون زحل و عنصر وجودیشون خاکه، انگشتر یاقوت براشون خوش یمنه، لباس سبز و آبی هم مناسب (اتفاقا این دو رنگ بهم میان)

و اما می گن که متولدین دی ماه ساده و بی آلایشند که تا حدی هستم. محتاط و آرومند که هر دو رو هستم. می تونم اصلا تندیس احتیاط باشم :دی جدی هستند که اینم تا حد زیادی خود منم یا حداقل اینجوری به نظر میام و اما خصوصیات دیگه ای که حس می کنم در من وجود داره: تمیز، منظم (گاهی در حدی وسواس گونه)، تودار، خجالتی،حسود، دارای حس مسئولیت، پول دوست، خانواده دوست، خشک ولی مهربان، زبان نیشدار (در اوج عصبانیت)، باوفا، لجباز! با وجدان. زودرنج، زود عصبانی می شم و در معاشرت مبادی آداب! (چقدر متضادم :دی)

و اون هایی که حس می کنم نیستم: دارای اعتماد به نفس کافی، صبور ( بیشتر مجبورم تا صبور :دی)، خوش بیان :/

و یه خصوصیت بارز دیگه ای که برای متولدین دی ماه بیان می شه حس و قدرت رهبریه؛ حس می کنم یه وقتایی این حس در من وجود داشته و داره.

+ نمی دونم دیروز عصر به بعد چه بلایی سر نت اومده بود که ده دقیقه طول می کشید تا بیان بیاد بالا؛ برا هر عملیات دیگه ای هم باز همین مقدار طول می کشید! برا همین نتونستم روز هفدهم رو زودتر از این بنویسم.

۹۸/۱۱/۱۸
مهناز

نظرات  (۷)

این دی‌ ماهی ما واقعاً زبونش نیش داره :))))) فک کنم همین یکی رو به ارث برده از سمبلش

پاسخ:
ای وای... نه حتما اخلاقای خوبی داره که چون عادت می کنیم بهش دیده نمی شن ؛)
ان شاالله که این خصلت های بد ریشه کن بشن از وجودمون.
خودت چه ماهی هستی؟

من بهمنم 🙈 

پاسخ:
:))))
پس یا تولدت گذشته یا هنوز در راهه. مبارک باشه به هر حال⁦❤️⁩

مرسیییی 😻😻😻 

پاسخ:
😘😚😘😚

متولدین دی خیلی زبلن. میتونن از خاک طلا بسازن چند تایی که دیدم این طوری بودن🌹

پاسخ:
:))))
من که هنوز به طلایی نرسیدم😁

انشالله میرسی

پاسخ:
⁦❤️⁩

دی ماهی ها اطلاعات خانوادگی نمیدن.

خوششون نمیاد از آدمایی که خیلی سوال شخصی می پرسن..

باهمه معمولی وحتی بداخلاق وبایکی ویژه وخوش اخلاقن:)

من اینطور شناختشمشون یعنی:))

تمایلی به ازدواج هم ندارن!

و من همیشه حدس میزنم که عاشق یک دی ماهی خواهم شد

و هم بسیار دیوانه ش خواهم بود هم بسیار ازدستش حرص میخورم

پاسخ:
بس که محتاطند😁

شهریوری و دی ماهی :))  ان شاالله که عشق شیرینی نصیبت بشه ⁦^_^⁩
ما تو خونه شهریوری هم داریم خیلی سر به سر هم میذاریم. شلوغ می شیم کنار هم :)))

عه. من فک کردم نت خودم مشکل داره!

 

بیشتر مجبورم تا صبور. وای. چقد شکلِ من!

پاسخ:
منم :)
هووووم! در هر صورت ناچار از تحملیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">