شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳ ب.ظ

Day 16

Something that you miss

برای روزهایی دلم تنگ شده که یه آدمایی هنوز بینمون بودند. وقتی که هنوز بودن!

برای بچگیام دلم تنگه؛ وقتی که هنوز دغدغه و فکر و خیالی نداشتیم.

حتی برای وقتی که سه نفری پزشک دهکده می دیدیم هم دلم تنگه

برای دوران دانشجویی و برای خیلی چیرهای دیگه...

زمان منتظر هیچ کس نمی مونه و برای خاطر هیچ کسی وانمیسته.

۹۸/۱۱/۱۶
مهناز

نظرات  (۲)

وای یادش بخیر پزشک دهکده :((

پاسخ:
اوهوم :(

دل منم برا بچگیا تنگ میشه. برای وقتی میرفتم مهدکودک. یادش بخیر

پاسخ:
اصلا دوران بچگی یه چیز دیگه است. واقعا یاد بچگی هامون بخیر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">