شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ب.ظ

حزن

برای جا دادن این همه اندوه نیازمند قلب هایی به مراتب بزرگ تر بودیم.

- ابراهیم نصرالله

۹۸/۱۰/۱۸
مهناز

نظرات  (۴)

دیگه واقعا داره سخت میشه تحملش.

دلم می‌خواد یه گوشه‌ای، چه می‌دونم روضه‌ای جایی پیدا کنم برم بشینم زار بزنم فقط.

پاسخ:
اوهوم.
:(

واقعا...

قلب من جا نداره دیگه...

پاسخ:
:((

امشب ک  خبر اتوبوسو شندیم

داد زذم ک بیخیال چ خبره؟

بابا یجور تلخی خندید و گف عزرائیل انگار این زمستون این جاهاس...

 

پاسخ:
الان دیگه نوبتی هم باشه نوبت خبرای خوش و روزای خوشه. الهی برای همه.

دقیقا دلم داره میترکه مهناز از غم

پاسخ:
از غم و خشم :((
چیکار کردن با ما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">