شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۴۷ ب.ظ

It's ok that's love/ 2014

و اما داستان: جانگ جه یول که یه نویسنده معروفه و هه سو که یک روانپزشکه تو یه برنامه تلویزیونی رو در روی هم قرار می گیرن و مسیر زندگیشون با هم گره می خوره. همه چیز در ظاهر خوب به نظر می رسه ولی...

اول اینکه تیم بازیگری فوق العاده بود. اصلا مگه ممکنه گونگ هیو جین تو فیلمی بازی کنه و اون فیلم بد باشه ؛) جی این سانگم که محشره. این روانپزشک عینکی هم فیلم های متفاوتی بازی می کنه؛ خوشم میاد ازش. فقط من از این «دی او» متنفرم... این حرف می زد من کیلو کیلو وزن کم می کردم :دی 

دوم؛ فیلمنامه متفاوت و جالبی داره. به چندین بیماری روانی پرداخته می شه و از این نظر جذابه. می شه گفت یه درام روانشناسانه است و جالب اینکه اکثر این بیماری های روحی ریشه در گذشته و یا یک اتفاق دارن و همه هم کاملا درمان نمی شن. یا اصلا ممکنه هر کسی مشکلی داشته باشه که از اون بی خبره. همین قدر واقعی.

قطعا جز 10 سریال محبوبمه  ⁦^_^⁩

اما اگه می خواید ببینیدیش در نظر داشته باشید که دیدنش محدودیت سنی داره بیشتر هم به خاطر دیالوگ هایی که رد و بدل می شه! 

«امشب بیاین به جای اینکه از بقیه بپرسین، از خودتون بپرسین که آیا حالتون خوبه؟»

۹۸/۱۰/۱۷
مهناز

نظرات  (۳)

سلام (: چطوری؟!. ازش خوشم اومد، می زارمش تو لیست دانلود! ;) .

یه سئوال مهناز؟!. حافظۀ کامپیوترم پُر شده و واقعاً نمی تونم چیزی رو حذف کنم. تو راهکاری، طرفندی چیزی نداری بگی؟!.

پاسخ:
سلام. مچکرم ⁦^_^⁩
من نمی دونم شما چند سالتونه ولی حواستون باشه برا زیر بیست سال چندان مناسب نیست.
متاسفانه چیزی به نظرم نمی رسه. اگه می تونی فلش یا هارد تهیه کن. اگرم که نه مجبوری از بعضی چیزها دل بکنی :(

نزدیکه 20 هستم! (: .

اشکال نداره. می خواستم بدونم اگه تجربه ای یا راهنمایی داری بهم بگی. مثل اینکه باید روی فلش فکر کنم!.

پاسخ:
:))
امیدوارم مشکلت حل بشه ؛)

اگه جزو ده تای برتره یعنی خیلی خوبه پس. امیدوارم ببینمش. 

پاسخ:
فیلم خوب و متفاوتی بود به خصوص اینکه فقط قسمت عاشقانه فیلم پررنگ نیست، روند جریانات کند نیست و شخصیت کلیشه‌ای اضافه ای هم تو داستان نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">