شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ق.ظ

چیزی برای گفتن نیست!

+ دیشب داشتم پست زیست محیطی آقاگل رو می خوندم، با خودم گفتم حتما باید یه کیسه پارچه ای برا خودم پیدا بکنم. نشدم دیگه عزممو جزم می کنمو یکی درست می کنم. صبح یعنی همین یه ساعت پیش به شکل اتفاقی یه کیسه پارچه ای به دستم رسید! من ذوق! من نگاه :))))

+ ننه بعد از این که عکساشو دیده می گه نه من بد افتادم. چرا این شکلی میفتم تو عکسا...:/ بعد از چند ثانیه مکث می گه اونایی که تو واقعیت قشنگن تو عکسا خوش عکس نیستن : دی

+ این مدت فقط دارم سریال کره ای می بینم. لعنتی اینی که الان دارم می بینم انقد جذاب بود که پنج قسمت یه ساعته رو تو یه روز دیدم! بیاید یه کم نصیحتم کنید :دی

+ بالاخره ناتور دشت رو خوندم. می نویسم درباره اش.

+ ما وقتی یکی خیلی خوابش میاد و چشماش خمار شده بهش می گیم انگاری نفت چشمات کم شده! چند شب پیش داشتم بهش فکر می کردم. قدیمی ها چقدر استاد بودن تو تشبیه و استعاره.

برام سوال شد شمام این تشبیهو دارید یا بومیه و مختص خودمون؟  :دی

+ دارم به این نتیجه نزدیک می شم که اگه isfj نباشم، احتمال بیشتر یک istj ام. این مدت خیلی از ویژگی هاش رو خوندم و از خیلی جهات انگار خود منم! ولی بازم مطمئن نیستم.

+ دوباره حس قدرتم برگشته :دی کامپیوتر تقریبا درست شده. با اینکه هارد گه گاهی صدا می ده، اما بازم خوبه. حدود سی تا فیلم دارم و یه مستند سریالی... من ذوق :)))))))

۹۸/۱۰/۰۴
مهناز

نظرات  (۱۰)

جانم ننه :)) خدا حفظشون کنه ^_^

 

منتظرم ببینم از ناتور دشت چی میگی :)

 

اون تشبیهه رو من تا حالا نشنیده بودم ولی خیلی جالب بود!

پاسخ:
:)))

فقط‌ انتظار زیادی نداشته باشی که می خوره تو ذوقت!  :/ نمی دونم چرا نوشتنش نمیاد.  نمیدونم چه جوری شروع کنم اصلا :دی

:)

نه صرفا دوست دارم نظرتو بدونم. چون تا جایی که من دیدم یه عده خیلی خوششون میاد ازش یه عده کلا به نظرشون کتاب چرتیه. :))

پاسخ:
چیزی که می تونم بگم اینه که کتاب جالبی بود. انگار نویسنده یه داستان کوتاه رو بسط داده بود و با این حال جذاب هم پیش می رفت و جالب اینکه در حالی که انتظار یه پایان ساده رو داشتم، اینجوری نشد.
دوست دارم یه نقد خوب راجع بهش بخونم.
۰۴ دی ۹۸ ، ۱۲:۰۵ مهران بیان

اینهمه وقت آزاد داری؟

پاسخ:
فعلا که اینطوره :)

به به چه عالی ^__^ میخواستم بگم برات میفرستم که دیدم به دستت رسیده. 

 

:))))) ما خوشگلا 

 

اوه نگو که فقط منتظرم امتحانا بگذره بشینم دلی از عزا در بیارم :))))) لعنتیا ولی تموم میشن مگه! 

 

بله مختص خودتونه فک کنم. چون من نشنیده بودم. چقدم قشنگ. انگار که چشم سوسوی نوری باشه *__* 

 

خداروشکر ^__^ 

پاسخ:
قربون مهربونیت 😍
:)) 
ان شاالله که به زودی با موفقیت پشت سرشون می ذاری ؛)
اوهوم. قدیما برای روشن کردن خونه از چراغای نفتی استفاده می کردن ⁦^_^⁩
آره واقعا خدا رو شکر :) اصلا صفحه نمایش  بزرگ یه کیف دیگه داره :)))

چه خبرای خوبی :))

ما که امتحان، ما نگاه

:(

پاسخ:
:)
می گذره... ان شاالله که خوب بگذره :)
۰۴ دی ۹۸ ، ۱۷:۴۹ مهدی ­­­­

خخخ چه ننه باحالی

پاسخ:
⁦^_^⁩

کیسه پارچه ای خیلی چیز خوبیه ولی من به شدت تنبلم😑

ننه حتما راس میگه چون منم بدعکسم😁 

ما میگیم نفتش تموم شده😅

من istj بودم و واقعا فکر میکنم هستم😁 کاش که یه کم برونگرا بودم فقط😞

پاسخ:
این یه بارو بیا تنبلی رو بذار کنار. اینو تنبل تنبلا داره بهت می گه ؛)
آره بابا... منم در زمره بدعکس ترینام :دی
:) و این اشتراکات زبانی و قومی :))
تو هم تو یه شرایطی برون گرا می شی اگه بهش فکر کنی یادت میاد ؛)

من بیشتر از برون گرایی فکر میکنم و خلاقیتم رو به رخ میکشم فقط در این جور مواقعه که یه کم برون گرا میشم وقتی فکر کنم چیزی برای عرضه دارم که با ارزشه

پاسخ:
این که خیلی خوبه :)
ان شاالله یه کم برون گراترم بشیم.

آمین🌹🙏

پاسخ:
:)

من کیسه خرید دارم ولی چ فایده ک بعد خرید و دیدن پلاستیک اهم بلند میشه ک عی وای!

نهایتا با مناعت طبع اگ کیف داشته باشم میگم پلاستیک نذاره

و اگ نباشه با زور و بلا همه رو تو یه پلاستیک جا میدم:!

بالاخره مهم تلاشه دیگ؟:دی

نه؟:دی

 

 

خدا حفظشون کنه ننه رو:))

منم بد عکسم و موافقم:))))

 

 

چقدر بامزه:)

نفت چشم

فک کنم مخصوص شماس...ولی منم یاد گرفتم

پاسخ:
البته که مهم تلاشه ؛)

مچکر.  میگن حرف راست رو از ننه بشنو ؛)

یاد منم بیفت موقع استفاده اش :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">