شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱ ب.ظ

The light in your eyes/ 2019

                   

کیم هه جا یه دختر ۲۵ ساله ایه که دوست داره گوینده بشه. اون موقعی که هنوز بچه بوده، ساعتی پیدا می کنه که بهش امکان جابجایی در زمان رو می ده تا اینکه به مرور پی می بره استفاده از این ساعت باعث می شه که زودتر آثار بزرگ شدن و رشد و گذر زمان تو چهره اش پدیدار بشه بنابراین میذاردش کنار تا اینکه اتفاقی برای یکی از اعضای خانوادش میفته.

سریال بامحتوایی بود. موضوع اصلی این سریال سالمندی و سالمندا هستن و نقش اصلی رو یک پیرزن دوست داشتی بازی می کنه پس اگه به دنبال یک سریال عاشقانه اید که کلا دور این یکی رو خط بکشید. از مثلث عشقی و اینا هم خبری نیست ⁦^_*⁩  فانتزیم نیست تازه، درامه؛ دو قسمت آخرش اصلا شوکه شدم!

حس می کردم همه بازیگراشو تو فیلمای دیگه هم دیدم. بازی همشونم خوب بود فقط نقش مقابل هه جا رو دوست نداشتم. حس نمی گیره اصلا :/ 

تو دو تا سکانس، یکی از دوستای هه جا آهنگ می خونه. چقدر خوب بود. نتم آخراشه فعلا نتونستم دانلودش کنم.

و هه جای جوان عجب صدای دو رگه ای داشت. تو یانگومم بازی کرده ؛)

اینترنت رایگان داشتم و فرصتی شد چند تا سریال دانلود کنم. راستش اولش اصلا قرار نبود اینو دانلود کنم؛ حتی موقعی که دانلودش کردم یه جور حس پشیمونی داشتم ولی ارزشش رو داشت. بامزه اینکه تو سکانسی تو اواسط قسمت اول، فیلمو نگه داشتم و حدود دو دقیقه بی وقفه خندیدم. جدا خیلی کیف داد بعد مدت ها. تقریبا اکثر طنز فیلم رو دوش برادر هه جا بود و چقدر بامزه بود این پسر؛ مامانش و نور قرمز😅

اگه خواستید ببینید دو قسمتشو دانلود کنید خوشتون نیومد دیگه ادامه ندید.

+ بی ربط نوشت: در استراحت به سر می بریم چون چیزی برای نوشتن نداریم ناشناس عزیز ؛)

۹۸/۰۹/۲۶
مهناز

نظرات  (۶)

۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۸:۴۳ آرزوهای نجیب (:

لینکش رو نمی‌ذاری؟

پاسخ:
https://prdram.xyz/the-light-in-your-eyes/ 
این سایت خیلی وقتا ف ی ل می شه. اگه نشد از ف ی ل شکن استفاده کن ( بهترین سایت برا دانلود سریال های کره ایه) ولی لینک های دانلودش تا جایی که یادمه تو سه چهار سایت دیگه هم بود.

یه چیزی بگم؟! ⁦☺️⁩ دیروز برا پست آخرت یه لیست نوشته بودم تا ارسالو بزنم پستو برداشته بودی :))

خب پس سریال خوبی بوده ^__^ من بالاخره هه ریونگو تموم کردم. خیلیم دوسش داشتم ولی حسشو ندارم در موردش بنویسم. از بس دیالوگای خوبش زیاد بود :)))) میخوام بذارم یه وقتی دوباره ببینمش. 

 

بعد از اونم the great show رو دیدم. اونم خوب بود بد نبود. قضیه در مورد دونفره که میخوان نماینده بشن و باهم رقابت میکنن. و حالا اتفاقات زیادی پیش میاد. بامزه بود خیلی خندیدم باهاش، ولی خب همون داستانای مثلث عشقی و اینکه همه چی یهو به هم ربط پیدا کنه رو داشت. با اینحال از دیدنش خوشحالم.

 

منتظرم فقط امتحانام تموم شه. بشینم پشت سرهم سریال کره ای ببینم :))))

پاسخ:
یلی بلی؛ تا حدی غمم داشت ولی خوب بود. پیرزنه انقدر گوگولی و خوش لباس بود. قرا بود منم یه دیالوگشو بنویسم یادم رفته🤦
حسشو پیدا کن بنویس درباره اش لطفا ؛) من  شنیدم پایانش اونقدری که باید خوب نبوده!
منم یه سریال این شکلی دیدم. دو تا نماینده از دو تا حزب رقیب عاشق هم می شن: همه چیز درباره عشقم؛ هر دو بازیگرش فوق العاده بودن.

ان شاالله به زودی :) من فعلا سه تا دیگه دان کردم :)
فکر کن صد گیگ نت رایگان داشته باشی اون وقت گوشیت فقط برا یک دهمش جا داشته باشه :(
۲۶ آذر ۹۸ ، ۲۰:۴۰ آرزوهای نجیب (:

برام خصوصی بفرستش لطفاً🥺

پاسخ:
ان شاالله امروز برات می فرستم :)

رو گوشی بقیه بریز. حیفه :)))))

پاسخ:
اگه گوشیشون جا داشته باشه! اوضاع گوشی هامون مثل همه ؛)
۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۳:۴۵ چوی زینب دمدمی

هیچی بهترازاین نیست که واردیه وب بشی وعکس عشقتوببینی:))))

وایییی عشقم هان جی مین😍😍😍

اینکه میگم توشاهزاده زیرشیروانی هم بازی کرده.

اینویکی ازدوستای گلمم دیده ومیگه خیلی قشنگه.ولی حیف که اصلاوقت ندارم برم ببینم+میگن دخترم زیادتوفیلم نیست:((((😞😞😞😞

پاسخ:
:)))
چقدر این روزا اسم این فیلمو می شنوم.
اسمشو بنویس هر وقت که فرصتش شد ببین. اونقدرا هم نقشش کم رنگ نیست. به اندازه کافی هست و تاثیرگذار هم هست 😉
۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۳:۴۸ چوی زینب دمدمی

هیچی بهترازاین نیست که واردیه وب بشی وعکس عشقتوببینی:))))

وایییی عشقم هان جی مین😍😍😍

اینکه میگم توشاهزاده زیرشیروانی هم بازی کرده.

اینویکی ازدوستای گلمم دیده ومیگه خیلی قشنگه.ولی حیف که اصلاوقت ندارم برم ببینم+میگن دخترم زیادتوفیلم نیست:((((😞😞😞😞

پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">