شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱ ب.ظ

چطور می شود که کار به گاز زدن زمین می رسد :)

- می گه سبیلشم کلاه گیسه؟!

+ می گم داری می گی کلاهی که برای گیسه پس قطعا این نمی شه 😂🤣

- می گه آهان پس می شه سبیل گیس :)

+ در این لحظه من دیگه مرد🤦😂

۹۸/۰۹/۱۷
مهناز

نظرات  (۶)

:)))))) باید بفرستی برا اورهرد این دیالوگ زیبا رو

پاسخ:
:)))))
اورهرد؟!

https://www.instagram.com/persiansoverheard/

 

اینجا 

پاسخ:
مچکر.
رفتم یه سر زدم. بامزه بود :)
۱۸ آذر ۹۸ ، ۰۵:۰۱ مهدی ­­­­

:))))

پاسخ:
⁦^_________^⁩

:))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ:
😅

سلام من یک وبلاگ در رابطه با کتاب دارم تازه کارمو شروع کردم و قراره روز به روز بروزش کنم، خوشحال میشم دنبالم کنید

پاسخ:
سلام. چقدر خوب. موفق باشید🌷

سیبیل گیس:دی

عالی بود

البته خب گیسای سیبیله دیگه:دی

پاسخ:
اینم می شه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">