شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ب.ظ

طنز می بینیم!

اینجا تمامی مقاطع تحصیلی برای پیشگیری از گسترش آنفولانزا تعطیل شده اون وقت توی شبکه ملی با ذکر اسم استان می گه علت، سرمای هوا و بارش برفه! 

برف کجا بود؟!

😂

۹۸/۰۹/۱۷
مهناز

نظرات  (۶)

ینی حتی به ذره برفم نمیاد؟ :))

ببین چقد تو شبکه ملی به فکر ایجاد شادی و سرگرمی برا مردمن =))

پاسخ:
برف فقط چهار پنج روز پیش بود که اونم فرداش اثری ازش نبود :)
آره خیلی زحمت می کشن اصلا! :))
۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۰ مریم خانوم

بعدددددد مدت هاااااااا

ما‌اومدیم..

جان جان

 

پاسخ:
خوش اومدی مریمی :)
۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۲ مریم خانوم

هنووووز که تو فعالی دختر...

دلمون تنگتون شده بود 

کلی گشتم این سایتو یافتم و موفق شدم😊😊

چه خبرا خوبی خوشی

پاسخ:
ببین کی اینجاست!
منم دلم برات تنگ شده بود ⁦^_^⁩
من خوبم .خودت چطوری؟

به کجای گلستانی من گرگانم😄😊😁

پاسخ:
پس اینجوری که معلومه تو چندین استان این اتفاق برعکس جلوه داده شده !
۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۲:۰۹ مریم خانوم

مرسی عزیز دلم...

لطف داری بسییییییی...

کلی دلم میخواست بیام اینجا ببینم چه خبره بالاخره موفق شدم..

چه خبرا؟

خوبم عزیزم ممنون.

درگیر درس و درس و درس😂

ادم بخواد ۳ سال دیگه دکتر باشه باید خودشوتو درس خفه کنه..

تو چه میکنی؟

من که سال سوم دندونم و اما از تو که بی خبرم😊

پاسخ:
قریونت...
خوبه که این راه ارتباطی هنوز برقراره :)
خدا رو شکر که خوبی.
موفق باشی تو درسات خانوم دکتر😍
منم هستم دیگه. دارم روزگار می گذرونم ؛)

۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۴۳ مریم خانوم

اره خداروشکر...

مرسی که هستی عزیزم

ممنونم عزیزم..به خوبی شما ماهم خوبیم و میگذرونیم

توهم موفق باشی بهترین😍😍

ایشالا روزگار من و تو به قشنگ ترین نحو بگذره و بره جلو

توکل بخدا

پاسخ:
😘😘
مچکرم مریم جان ⁦❤️⁩
ان شاالله که برای همه. آمین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">