شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶ ب.ظ

Belki de kendimden

  برای وقت هایی که از زمین و زمان خسته می شویم...

دریافت                 

 

 Üstüme üstüme geliyor hayat
زندگی داره بهم فشار میاره
Sabrımı sınıyor
صبرمو از بین می بره
Yaptığı şakalar artık bayat
شوخی هایی که میکنه دیگه قدیمی هست
Hep başa sarıyor
فقط سر آدم رو میبره
Bazen çok dayanılmaz olabiliyor
بعضی وقتها میتونه غیر قابل تحمل باشه
Sorduğu sorular
سوال هایی که میپرسه
Kısmen bir şeyleri alıp götürüyor
تا حدی، یه چیز هایی رو میگیره و میبره
Bozuluyor havalar
اوضاع خراب میشه
Ben bazen
من گاهی وقتا
Gitmek istiyorum uzaklara
میخوام به دوردست ها برم
Kaçmak istiyorum bu iklimden
میخوام از این اقلیم فرار کنم
Belki de kendimden
شاید هم از خودم
۹۸/۰۹/۱۳
مهناز

نظرات  (۱)

۱۵ آذر ۹۸ ، ۰۹:۰۰ آقاگل ‌‌

نزدیک‌ترین برخوردم با آهنگ‌های این چنینی ابراهیم تاتلیس بوده. :)

فکر می‌کنم اگر لپ‌تاپ رو بگردم یکی دوتا آهنگ ازش دارم.

دمتون گرم که آهنگ به اشتراک می‌گذارید.

 

پاسخ:
 جالبه برام که همه اکثرا از ابراهیم تاتلیس آهنگ گوش کردن :)) منم چند تا از آهنگاشو دوست دارم.
مچکرم ⁦^_^⁩
این آهنگ از اونائیه که بار اول ازش خوشت نمیاد بعد که چند بار گوش می کنی، خوشحال می شی که داریش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">