شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ب.ظ

MBTI

بعد از حداقل دو سال رفتم دوباره این تستو زدم و چون حافظه تصویریم قابل اعتماده، می تونم بگم که نتیجه همون قبلی بود چون اون موقع جواب به ایمیلم هم ارسال شده بود و نتیجه اینکه من یه isfj هستم ولی خب چون ماجرا اینه که من تا شور یه چیزی رو در نیارم، ول کن نیستم 😁، تو چند تا سایت مختلف این تستو زدم و هر بار متفاوت بود؛ بالاخره به این نتیجه رسیدم که من قطعا i و j  هستم اما اون دو تا وسطی رو نمی دونم. حتی رفتم ویژگی چهارتا شخصیتی که می شد باشم رو خوندم ولی حس می کنم همون قدر که می تونم این باشم می تونم اونم باشم. آی و جی بودن رو هم اصلا نیازی به تست زدن نبود، چیزائین که خودمم روشون قطعیت دارم! 

۹۸/۰۹/۱۲
مهناز

نظرات  (۹)

فقط تو درونگرایی باهم تشابه داریم :)

من intpیم

پاسخ:
:)))
من حتی دقیقا نمی دونم کدومم 0_p

منم برم این تسته رو بزنم یادم نیس قبلا چی بودم یه چی تو مایه های nfej بود فک کنم

پاسخ:
 :)
من حس می کردم درونگرا باشی.

منم i و j رو هستم :) (INFJ بار آخری که تست دادم!)

پاسخ:
:)
یادمه :)
۱۲ آذر ۹۸ ، ۲۲:۳۲ مهدی ­­­­

برای منم خیلی چیزای مختلف در میاد :) isfj هم یکیشون که زیاد پیش میاد :)

پاسخ:
ما به یه روانشناسی چیزی نیاز داریم که تحلیل کنه شخصیتمون به کدوم نزدیک تره :))

رفتم انجامش دادم.

Istj

جل الخالق این خودمم عاجز از نشون دادن احساسات و سخت گیر و کنترل گر😑 

 

پاسخ:
چه سریع :))
توام i و j پس :)
۱۲ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۷ آقاگل ‌‌

تست‌های شخصیت شناسی نسبیه. مثلاً می‌تونی یک درصدی درونگرا باشی و یک درصدی برونگرا. توی جریان زندگی هم همینی. توی یک موقعیت میلت به درونگراییه. توی یک موقعیت دیگه میلت به برونگراییه. و خب چون موقع زدن تست‌ها معمولاً به مصداق‌ها فکر می‌کنیم، ممکنه بسته به حس و حالمون یه کم این درصدا بالا و پایین بشه. 

پاسخ:
درست می گین. به خصوص راجع به مصداق ها. من تو هر سوال فقط دنبال اتفاق مشابه و رفتارام بودم. به خصوص که سوال ها وقتی کلی باشن آدم گیج تر می شه!
ولی به نظرم یه چیزایی مثل درون گرایی و برون گرایی ذاتیه! و بعد از اتمام این تست هم یه درصدایی رو بهت می گه. 
در کل با حرفاتون موافقم.

من هم i ام D: فک کنم ما وبلاگیا همه i باشیم. j قبلا بودم، الان نوسان دارم بین p و j. اون دوتای وسطی هم nt بودم قبلنا. الانو نمیدونم چی باشم. اعتقادمو از دست داده م

پاسخ:
:) آره اکثرمون درون گراییم ؛)
می فهمم.

نوشته برای istjبهترین شغل حسابداری و بانکداریه

پاسخ:
چه جالب :) دقیقا همون کاریه که انجام میدی!

آره خودم کپ کردم😑 من همیشه عددا رو دوست داشتم و همیشه عاجزم از همدلی و درک احساسات آدما😥

پاسخ:
خیلی برام جالبه که خیلی از ویژگیهات رو تو این تیپ شخصیتی دیدی.
 آدمیزاد هر چقدر خودشو بیشتر بشناسه براش بهتره و حس خوبی بهش می ده. حداقلش اینه که می دونه با چی و کی طرفه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">