شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

Ore monogatari/ 2015

اگه دلتون یک رمنس جذاب با چاشنی طنز می خواد، این انیمه سریالی رو بذارید اول لیستتون :)

اصلا اگه می خواید یه کم حال خوب به خودتون تزریق کنید و لحظاتی تو یک دنیای دیگه غرق بشید، معطل نکنید.

خوش به حالتون که می خواید برا بار اول ببینیدش💙 

                

                   تاکئوی دوست داشتنی

۹۸/۰۹/۰۷
مهناز

نظرات  (۱۰)

ااا بالاخره دیدیش ^__^ 

 

من یه سریال دانلود کردم هفته‌ی پیش، هنوز فرصت نکردم ببینمش! ( البته تو همون دو روز نصفشو دیدم D: )

پاسخ:
آره. خیلی چسبید :))

چه سریالی؟ ماشالله دیگه چیزی نمونده که ؛)
منم بالاخره یه سریال کره ای دانلود کردم. فردا ان شاالله قسمت اولشو می بینم ⁦^_^⁩

همون هه ریونگ که شونصد سال پیش قرار بود ببینم :)))

 

اا اون چیه؟ ^__^ انشالله

پاسخ:
:)))) تمومش کن دیگه این هه ریونگو :)  بعدا درباره پایانش برام بگو. 

اسمش هست «زندگی به نام تو» داستان جذابی داره. یکی از خواننده های همینجا معرفیش کرده.

خیلی انیمه خنده داریه ولی یه جاهایی خیلیییییییی لووووووووووس میشه

پاسخ:
:) 
قبول دارم یه جاهایی ممکنه لوس به نظر برسه ولی من دوستش داشتم :)

شما خیلی انیمه دیدید. انیمه ی دیگه ای با این سبک می شناسید که ارزش دیدن داشته باشه؟ رمنس و طنز باشه؛ پایانش هم غم انگیز نباشه.

همینایی که توی وبلاگم هست از روی خلاصه داستان هرکدوم که به سلیقت نزدیکه پیشنهاد میشه

پاسخ:
ممنونم!
"خوش به حالتون که میتونید برای با اول ببینیدش" چه جالب. این جمله رو یه بار درمورد انیمه پنج سانتی متر بر ثانیه گفته بودم خودم. خوشال میشم اگه فرصت کردید پست منو هم درمورد انیمه ها بخونید تو ویرگول. انیمه رو هم به محض دسترسی به نت میبینم, آخه الان با یه گوشی جاوا اومدم!
پاسخ:
:))
رفتم خوندم، اونجا نتونستم کامنت بذارم. سخت بود. باید بگم که خیلی خوب نوشته بودید به خصوص اون قسمتش که راجع به دنیای انیمه هاست. آدم وقتی یه انیمه یا فیلمی می بینه و خوشش میاد یا کتابی می خونه که حس خوبی بهش می ده، دوست نداره تموم شه :)
از اون پنج انیمه ای هم که گفتین، سه تاش رو دیدم. اسم تو و باغ کلمات رو دوست داشتم ولی دختری که در زمان پرش می کرد رو نه.
اسم سومی رو هم یادداشت کردم که ببینم به نظرم داستان جالبی داره.
اما پنج سانتی متر بر ثانیه رو نگفتید پایانش غم انگیزه یا نه؟!

ان شاالله که ببینید و خوشتون بیاد :)
خوشحالم که خوشتون اومد. این حس "به همه دنیا معرفیش کنی" رو هم معلومه خوب میفهمید. پنج سانتی متر داستان دلتنگیه. قصش عمیقه و اگر دقت نکنید شاید مجبور بشید دوبار ببینیدش. به نظر من اثر بسیار ارزشمندیه و نباید سرسری یا بدموقع ببینیدش. قصه سکوت زیاد داره و شاید همین باعث بشه غم انگیز به نظر برسه. پایانش هم حس جا موندن توی داستانو دارید. بزارید تو یه جمله خلاصه کنم: اگه دلتون تنگه ببینیدش وگرنه یه قصه ی بدون هیجانه :)
شاد :) و شادتر :)) باشید
پاسخ:
شاید بهتر باشه بذارمش برا یه وقت دیگه. ممنون از کامنتتون :)
شما نیز :)

معرفیتو خوندم دو قسمتشو دانلود کردم. از این دو قسمت خیلی خوشم نیومد راستش.

جین ایر رو دیدم بالاخره مهناز :)

پاسخ:
به هر حال سلیقه ایه دیگه ؛) البته اینم بگم که رفته رفته جذاب تر می شه.

چه خوب و نظرت؟!
فیلمشو دیدی دیگه آره؟

گفتم تو دولینگو نتونستم پیدات کنم؟ اسمت را بفرمو سرچت کنم.

پاسخ:
نه نگفته بودی!
nazmah :)
من تو رو فالو کردم بنابراین فکر کنم تو قسمت دوستات می تونی ببینیم و فالوم کنی :)

تو این انیمه هه انقدر لب های این بزرگه رو اعصابمه که بعید میدونم بتونم ادامه شو ببینم! خیلی لب هاش بزرگه!

پاسخ:
تاکئو که خیلی بامزه است.
اتفاقا نکته جالبی رو گفتی چون همه آدم های توی اون انیمه وقتی می بیننش ازش می ترسن. بهش خرس و گوریل می گن. از روی ظاهری که دست خودش نبوده و نیست قضاوتش می کنن بعدتر اونایی که شانس اینو بدست میارن که بیشتر بشناسنش، رفته رفته می فهمن که این پسرک گنده پشت این ظاهر خشن چه قلب بزرگی داره :) و البته خونواده خوبی ؛)
دوست داشتم که خوشت می اومد. من عاشق تاکئوام :) قیافه اشم برام دوست داشتنی شده و بامزه است :) مهربون دل گنده ⁦^_^⁩
چیزی که برای پاییز نوشتید منو یاد فیلم واندر انداخت. اونو بارها خواهرم بهم توصیه کرد ببینم ولی میگفتم از گرافیکش خوشم نمیاد و نمیتونم چهره پسره رو نگاه کنم. تا یه بار بالاخره تو تبلت اتوبوس دیدمش(از ناچاری) و خوشم اومد ازش. خیلی زیادد.
پاسخ:
واندر رو منم دیدم. خیلی فوق العاده است.

اینجا هم تاکئو بیشتر شبیه یه مرد بزرگه تا یه پسر دبیرستانی. قیافه به ظاهر خشنی هم داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">