شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۹ ب.ظ

ظلم هم مصادیق گوناگون دارد؛ بلی.

عرضم به خدمتتان که دیشب بالاخره پس از روزها اینترنتمان وصل شد. خدا ما را از اینترنت ملی بی ارزش حفظ نماید. همگی بلند بگویید آمین. باشد که از بالای سر یکیمان مرغ آمین در حال رد شدن باشد.

 صبح با تکه ای از آهنگ حجت از خواب بیدار گشتیم، ناخوداگاهمان شنگول است و هنوز دست بردار نیست. حجت همچنان در پس زمینه مغزمان می خواند : «پر کن از هوایت قفسم را»...  احتمال شورش و آشوب در مغز مبارک می رود.  

روایت است که:«الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم: حکومت ممکن است با کفر باقی بماند اما با ظلم باقی نمی ماند».

 

+ با تچکر و سپاس فراوان از گوگل دوست داشتنی و نازنین که یاریم کرد. حافظه امان قفل کرده بود.

۹۸/۰۹/۰۲
مهناز

نظرات  (۱۰)

۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۹:۲۹ در مسیر شدن

آمین :)

پاسخ:
:))

عه. تو این مدت من با "پارسیک| آشنا شدم. هرچی هم سرچ کردم آورد. راضی بودم ازش

حالا که وصل شده هم میگم چرا از جستجوگر ایرانی استفاده نکنم! هنوز دارم از پارسیک استفاده میکنم. شایدم ببینم یه چیزایی رو نمیاره دوباره تو گوگل سرچ کنم. تا الان که جواب داده

 

پاسخ:
 اگه به اینترنت وصل نباشیم کلا ارتباطمون با جهان قطع می شه. تو بهت حس زندانی بودن دست نمی ده؟ به من می ده! چون باید برای آدم حق قائل بشن، در صورتی که نادیده اش می گیرن. همه چیز از همین چیزهای کوچیک شروع می شه ؛)
کره شمالی یهویی کره شمالی نشده.
ما خودمون باید حق انتخاب داشته باشیم که از گوگل استفاده کنیم یا یه جستجوگر ایرانی نه اینکه مجبور باشیم بین یه گزینه همونو انتخاب کنیم.
وقتی گوگل با کیفیت و با امکانات هست دلیلی نمی بینم از جستجوگری استفاده کنم که صد برابر ازش پایین تره.
بهترین توصیه اینه که از با کیفیت ترها بهره ببریم نه چون به صرف ایرانی بودن یک محصول ازش استفاده کنیم. در صورتی که بهمون می گن از ایرانی استفاده کنید فارغ از کیفیت! می خوان دلیل هم بیارن می گن شما ایرانی هستید باید از ایرانی ها استفاده کنید!

نمونه کوچیکی که من بدون اینترنت جهانی نمی تونستم ازش استفاده کنم همین دولینگوئه! 

حسرت فراوان :(((

شما مودم دارین اینترنتای گوشی وصل نشده هنوز :(

پاسخ:
ان شاالله اونم به زودی وصل می شه ؛)

چقدر خوشحالم دولینگو و بازیای مجازیم برگشتن ....

گوگل جان دلم عاشقشم 😍😍😍 

پاسخ:
پس وصل شد خدا رو شکر :)))
منم بسیار بسیار 🙈😍
گوگل که جان جانان است :)

در رابطه با کامنت پاییز و جوابت نظرمو بگم؟

من با هر دوتون از جهاتی موافقم. می‌دونی، من فکر می‌کنم باید به نمونه‌های داخلی هر چیزی که حالا اینجا بحث سایت و اپ هست فرصت داده بشه. یه بخشی از این کیفیتی که میگی (و میگم) ندارن فنیه، قبول، بخشیش هم به نظرم به این برمی‌گرده که خیلی ازشون استفاده نشده که ایرادای کار دربیاد. ولی همیشه این پیشرفته باید تو یه محیط رقابتی اتفاق بیفته. نه که مثلا تلگرامو قطع کنن بگن ما این همه پیام‌رسان ایرانی داریم خودمون. یا گوگلو ببندن بگن ما که موتور جستجوی فارسی هم داریم. یا سایتای دانلود فیلمو ببندن بگن ما خودمون نماوا و فیلیمو مزگان داریم! :)) این میشه همون Habson's choice که خودتم گفتی. باید حق انتخاب داشته باشیم.

 مشکل اینجاس تبلیغات خوبی براشون انجام نمی‌شه و دقیقا موقع همین قطعی و ایناس که فرصت پیدا می‌کنن خودی نشون بدن. که این خودش یه جو منفی ایجاد می‌کنه. 

دارم فکر می‌کنم شاید بد نباشه دقیقا وقتی به جفتشون دسترسی داریم یه وقتا به اون نمونه‌ی داخلی‌شم سرک بکشیم ببینیم چطور کار می‌کنه. اول از همه به خودم دارم میگم که این همه حرفشو زدم و سرتونو درد آوردم :)

پاسخ:
اختیار دارین خانوم. پست ها بهونه ایه که با هم حرف بزنیم دیگه :)))
به نکات خوبی هم اشاره کردی و مرسی واقعا.
فقط در مورد اینکه خیلی مورد استفاده قرار نگرفتن تا ایراداتشون مشخص بشه یه حرفی دارم: مگه این تیمی که روش کار می کنه! کار دستشون رو مورد آزمون قرار نمی دن؟!
مثلا همین یوز! واقعا قابل استفاده است؟! باز پارسیکی که پاییز می گه خوبه.

دیتا رو هم وصل کنن از شادمانی روح از بدن خارج میشه😁😁 

 

پاسخ:
:))))))))
خدایا نذار این خوشی ها رو از ما بگیرن :)

درست میگی، آره واقعا از سمت خودشونم باید این پیگیری باشه که کارو با کیفیت انجام بدن. 👍

پاسخ:
:)) 
آفرین حرف منم همینه مشک باید خودشم ببوید دیگه :دی
۰۲ آذر ۹۸ ، ۲۳:۰۴ مهدی ­­­­

خداروشکر وصلش کردن ده روز بود از همه جا بجز بلاگ قطع بودم

پاسخ:
آره واقعا خدا رو شکر :)

*__* آخیش خداروشکر  که وصل شدن همه

پاسخ:
اوهوم ⁦^_^⁩

بنظر من اینجا ایرانی و خارجی نداریم اینجوری خب خارجیا همیشه موفق ترن چون بیشتر از یه کشورن:| میگیم جهان یعنی کشورای دیگه و خود ایران باهم. اگه یه محصول ایرانی بخواد استفاده بشه باید مثل همه محصولای دیگه در سطح جهانی خودی نشون بده وگرنه موفق نمیشه. اوناییم که میان از برنامه های دیگه کپی ایرانی میسازن فقط به فکر سود هستن و از محدودیتها سوء استفاده میکنن. باعث میشن ایرانی و خارجی رو جدا از هم بدونیم

پاسخ:
بله حرف شما هم درسته و این به قول فاطمه نیاز به کیفیت و تبلیغات خوب داره.
کپی کردن که دیگه از لحظ اخلاقی هم درست نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">