شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴ ب.ظ

من پیش از تو/ جوجو مویز

اولین اتفاق شوکه کننده ای که باهاش مواجه شدم با دیدن عکس جوجومویز در پشت جلد بود!!!  تمام تصوراتم بر باد رفت! من فکر می کردم جوجو مویز یک مرده 🤦 

و اما از اونجایی که همیشه دقیقه نودی کتاب می خونم. تو وقت اضافه نتونستم تمومش کنم چون تو تاکسی تمام حواسم متوجه دست و بینی یخ زده ام بود و از طرفی راننده آهنگ ترکی استانبولی گذاشته بود. بنابراین بیست صفحه پایانی رو از رو عکسایی که گرفته بودم، خوندم😁

خب باید بگم که داستان شروع اندکی گیج کننده ای داشت و در ادامه حس می کردم اون وقتایی که باید توضیحاتش بیشتر باشه، نیست و برعکسش اتفاقات یا مکالمه هایی که می تونست حجم کوتاهی رو به خودش اختصاص بده، زیاده. مثلا در اوج داستان بدون اینکه خیلی بهش پرداخته بشه، یهو چند صفحه بعد متوجه می شدیم ویل و لو با هم کنار اومدند o_0 برای همین حس می کنم اون جوری که باید پختگی لازم رو نداشت اما نمی تونم بگم داستان رو دوست نداشتم. منو یاد فیلمintouchables می انداخت که نسخه کاملشو دان کردم ولی فعلا بهش دسترسی ندارم. هر چند فقط در نوع اتفاقی که باهاش مواجهند به هم شبیهند. 

این که تو چند قسمت راوی عوض می شد، برام جالب بود.

و اما اون قسمتی که دوستش دارم، یکی اولین مواجهه دو شخصیت اصلی با همه و اون یکی رقص دو نفرشون.

اینم بگم که انتخاب ویل رو درک می کردم هر چند با دین مغایره. 

فیلمشم دارم که فعلا داره گوشه کامپیوتر خاک می خوره :(

۹۸/۰۸/۳۰
مهناز

نظرات  (۵)

من هنوز کتابشو نخوندم. ولی حدس میزنم این چیزایی که میگی بخاطر سانسور اتفاق افتاده باشه. اینتاچبلز همونه که یه مرد پولدار ویلچر نشینه و یه پرستاری میگیره که اونو از افسردگی در میاره؟ یا اشتباه میکنم؟ 

 

 

پاسخ:
آخه این قسمتی که من می گم، فکر نکنم اتفاقی پیش اومده باشه که نیاز به سانسور داشته! بعد هم لو قرار نبوده اصلا پرستاری باشه که نیازهای خاصی رو رفع کنه. فقط در حد غذا دادن.
بنابراین فکر نکنم سانسور شده باشه! 

همونه :)

منم فیلمشو ندیدم هنوز. این کتاب و پس از تو رو دوستام دو سه سال پیش برا تولدم دادن بهم، پس از تو رو هنوزم نخوندم :))

پاسخ:
:))
راستش منم اشتیاقی به خوندن پس از تو ندارم :)

من اینو خوندم فیلمش رو هم دیدم فیلمش قشنگه ولی کتابش قشنگ تره من شبیه لوکلارکم😊 پس از تو هم بد نیست اونم خوندم.اینجور کتابا فقط سرگرمین و نباید توقع زیادی ازشون داشت در حد خودشون خوبن.

دختری که رهایش کردی رو بخون من دوستش داشتم 

پاسخ:
لو کلارک دوست داشتنی بود :)
آره می فهمم چی می گی! منم با توجه به نظراتی که در موردش وجود داره، انتظار چندانی ازش نداشتم. 
فعلا دلم نمی خواد از جوجومویز کتابی بخونم ولی هر وقت بخوام بخونم، پس از تو و دختری که رهایش کردی در اولویتند. مرسی بابت پیشنهادت :)

من فیلمشو دیدم اول. انقدر خوشگل و رنگی رنگیه و تیپ های دختره دوس داشتنی عه و رفتار ویل رو دوست داشتم که عاشق فیلمش شدم :)

بعد کتابش رو شروع کردم.

جزء اونهایی بود که حس کردم فیلمش قشنگتره از کتاب. و قرار نیست چیزِ بهتری گیرم بیاد. دیگه ادامه ندادمش.

 

پاسخ:
با این تعریفایی که کردی، دوست دارم زودتر فیلمشم ببینم :)
جالبه که فیلمش رو مدت ها بود داشتم، ولی نخواستم ببینمش. گفتم اول باید کتابش رو بخونم.
۰۱ آذر ۹۸ ، ۰۶:۵۸ مهدی ­­­­

منم فیلمش رو دوست نداشتم خیلی چیزاش توش نبود. کتابش رو ولی خوندم و دوست داشتمش

پاسخ:
آثار اقتباسی معمولا همین جوریند!
کتابش خوب بود. باید ببینم فیلمش چطوریه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">