شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ب.ظ

گویا اینجا همه در خواب زمستانی فرو رفته اند!

مردم فقط می خواهند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و حالا کاری ندارم که این وسط سو استفاده گران و آشوبگران هم وارد کار شده اند و اوضاع را بدتر می کنند که خدا ازشان نگذرد و آن وسط در بعضی شهرها مساله اعتراض فراموش می شود و همه به خیابان می ریزند و مرگ بر فلان کشور و بهمان کشور سر می دهند و می گویند ما پشت همیم و...!!!!! سوال  اینجاست که چرا اینگونه که در مرگ خواستن برای یک کشور پشت همید به همین شکل ساده خواسته های خود را نمی توانید بیان کنید؟!

اما این وسط بامزه است که شهر من مثل کبکی سرش را زیر برف کرده و هیچ حرکتی نمی کند. لال شده ایم. اما اگر بیایید و با تک تکمان حرف بزنید صدای غر زدن هایمان گوش آسمان را کر خواهد کرد.می خواهیم بعد از اتمام این قضایا بگوییم که ما بهترین حرکت را کردیم. ما اعتراض نکردیم و این باعث شده بهانه دست آشوبگران ندهیم و باد غرور از سرو کله همه مان بلند شود.

دیشب چقدر حرص خوردم بابت دروغ کاملا واضحشان! اینجا دو روز و نصفی اینترنت قطع بود! با وجود اینکه اینجا حتی صدای اعتراضی هم بلند نشد! الان هم که نصفه نیمه به اینترنت وصلیم.

همه می دانیم اعتراض ها تمام می شود، آشوب ها می خوابد و روز از نو روزی از نو. زود جوش می آوریم، آشوبگران از خدا خواسته فرصتی به دست می آورند و زود هم خاموش می شویم.

 فقط امیدوارم همه چی ختم به خیر شود. والسلام.

۹۸/۰۸/۲۸
مهناز

نظرات  (۳)

و علی برکه ا... رو یادت رفت بگی!
پاسخ:
:)

ا اینترنتتون وصله؟ چقدر خووووب. یعنی میشه ما هم وصل شیم؟ پیر شدم

پاسخ:
پس الان چطوری کامنت می ذاری؟!🧐
ما هم نصفه نیمه وصلیم. گویا فقط اون سایتایی که سرورشون داخلیه فعلا در دسترسه! حتی تو گوگل هم نمی شه سرچ کرد :((((((

پس شمام قطعید خب .مام اینجوری قطعیم

پاسخ:
آخه تا همین امروز حتی نمی تونستم یه سر به اینجا بزنم. کلا قطع بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">