شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵ ب.ظ

با خودت رو راست باش...

تازه بعد از این همه سال دارم متوجه می شم و در واقع می پذیرم که من چندان از سرما خوشم نمیاد و چندان پاییز و زمستون رو دوست ندارم و ارتباط خوبی باهاشون ندارم. حداقل پاییز و زمستون های اینجا رو و از این جهت مهم هم نیست که چه فصلی به دنیا اومدم‌. من عاشق بهار و تابستون و گرما و آفتابم. انرژی می گیرم ازشون.

و این گونه تصمیم می گیرد دست از تلقین بردارد.

۹۸/۰۸/۲۸
مهناز

نظرات  (۴)

آفرین ...من هم باید بپذیرم که اینجا به دنیا اومدم و راه فراری نیست.

پاسخ:
:(
دلم نمی خواد غمگین باشی :(

همین الان برگردیم به تیر خوبه؟ راضی میشین؟ :))

چیکار دارید به این سرمای خوب. فوقش اینه آدم می‌چسبه به بخاری. یه دوتا لباس هم بیشتر می‌پوشه. ولی لااقل عرق نمی‌ریزیم که. اصلاً شاعر میگه پادشاه فصل‌ها سرما. :)

پاسخ:
ماشین زمان دارین؟! ؛) 
نخیرم اصلا هم به این خوبی که می گین نیست. مثلا آدم چندان نمی تونه بره بیرون. وقتی هم بره حس لامسه اش از کار میفته. همین چند روز پیش بیرون بودم دستام عین لبو سرخ و بی حس شده بودن پوست صورتمو حس نمی کردم بعد ملتو تماشا می کردم دستشون به لطافت برگ گل بود o_0  متوجه شدم من زیادی غیرعادیم و با سرما ناسازگار! :)

دقیقا منم! همیشه فک میکردم چون خودم زمستون دنبا اومدم باید زمستونو دوست داشته باشم. ولی واقعا من تحمل سرما رو ندارم. تابستون که گرمه خیلی خوبه. مخصوصا شباش که میری بیرون 

پاسخ:
یا شبا می تونی تو حیاط بشینی یا مثلا روزا خودت تو سایه بشینی بعد پاهاتو دراز کنی جلوی نور...
خلاصه که بزن قدش✋

یه شعر از قیصر هست میگه

. دیشب پس از سی سال فهمیدم

که رنگ چشمانم کمی میشی است

و بر خلاف سالهای پیش

رنگ بنفش و ارغوانی را

از رنگ آبی دوست تر دارم....

دیشب برای اولین بار

دیدم که نام کوچکم دیگر

چندان بزرگ و هیبت آور نیست.»

 

من امسال پس از 22 سال فهمیدم

پاییز گرچه خوب

گرچه سرد و رنگ رنگ

از بهرِ من پاییز طولانیست

من شادمانی ، عشق، گرمی را

اردیبهشتان بیشتر دارم!

 

 

:دی

خلاصه غرض این بود که بگم ماهم مثل شما!! :))

پاسخ:
واای چه فشنگ بود این شعر قیصر. نشنیده بودمش.
بیت آخرش منو یاد این شعرش میندازه: و قاف حرف آخر عشق است
                          آنجا که نام کوچک من آغاز می شود...
شعر شما نیز قشنگ بود :)
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">