شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۱۳ ب.ظ

ایتالیا ایتالیا/ ۱۳۹۶

دیدمش چون سارا بهرامی رو دوست دارم ولی بازیش یک سوم ابتدایی فیلم، بد بود. لوس بازی اصلا بهش نمیاد! بازیش خیلی مصنوعی بود.

دوم اینکه این همه که روی عشقشان مانور داده شد، من عمقی درش ندیدم. اصلا عشقی ندیدم.

سوم اینکه آیا می دانستید این فیلم اقتباسی از یکی از داستانهای جومپا لاهیری در مترجم دردهاست! همان داستانی که کنجکاوم کرد یک رمان از لاهیری بخوانم. بعد از خواندن نقد زومجی متوجه این اقتباس شدم. داستان زوجی است که از هم فاصله گرفته اند.

در کل فیلم معمولی بود . اعترافاتشون تو تاریکی رو دوست داشتم اما پایانش از همونایی بود که من دوست ندارم

و چهارم اینکه اسم «برفا» چقدر زیباست⁦ ⁦^_^⁩

+ جایی از فیلم حامد کمیلی جمله جالبی از بزرگی نقل می کنه:

«من دوستت دارم و این هیچ ربطی به تو ندارد»

 

++ اولین فیلمی که از بازار دانلود کردم، دیدم!

۹۸/۰۸/۲۸
مهناز

نظرات  (۹)

میشه کسی هم ما رو دوست داشته باشه بدون اینکه بهمون ربطی داشته باشه؟

پاسخ:
چرا نشه؟!
ان شاالله... و ان شاالله که دو طرفه باشه :)

آره میدونستیم :)

یعنی من این فیلمو چندسال پیش دیدم، چندماه پیش مترجم دردهارو خوندم؛ بعد یهو یه داستانش دیدم ااا چقد آشناست، چقددد آشناست، یهو یادم اومد آهاااا فیلم ایتالیا ایتالیا از روش ساخته شده!

فیلم رو دوست نداشتم. نه حتی بازی سارا بهرامی رو. داستانش هم D:

داستانش باز معقول تر بود ولی :))

پاسخ:
:))
من کلا خیلی با داستان کوتاه میونه خوبی ندارم ولی آره قبول دارم داستانش بهتر بود. فیلمو خیلی ایرانیزه نکرده بودن.
من از اواسط فیلم به بعد بازیشو دوست داشتم ولی قطعا توی لیست فیلمای محبوبم قرار نمیره.

چجوری از بازار فیلم دانلود کردی؟ 

پاسخ:
به سادگی :)
اول اینکه حتما باید اکانت داشته باشی با ایمیلت.
این فیلمه رایگان بود. پایینش یه گوشه نوشته بود پخش که می تونی آنلاین ببینی یه گوشه نوشته بود دانلود. کیفیت های مختلف داشت حتی با حجم خیلی پایین و بالطبع کیفیت پایین تر. منم یکیشو زدم و دانلود شد.
بعد فیلم که دانلود می شه رو گوشی سیو نمی شه تو همون اکانت سیو می شه و می تونی آفلاین ببینیش.

مرسی *__*

پاسخ:
قربونت😚

مهناز..هوس کردم پاشم بیام خونه تون با خودتو گلی و ننه 😊😁فیلم نگا کنم🤣

اونجا سردم هست ..به به

آش هم دلم خواست😂

 

 

مهناز..خیلی درس دارم.خیلی تنبل شدم!:(

پاسخ:
ببین کی اینجاست ⁦^_^⁩
پاشو بیا پاشو بیا :)
فقط مشکل اینه که باید کل فیلمو برا ننه ترجمه کنی و این وسط خودت فیلمو متوجه نمی شی 😁 ماشاالله سوالاش زیاده با تکرار چندباره :)) 
سرد سرد؛ یه چیزی می گم یه چیزی می شنوی.
آش دوغ می خوریم با هم ؛)
یه کم به خودت استراحت بده، یه کم تجدید قوا کن و دوباره شروع کن. تنبلی از سرت می پره 😉 گرچه باور نمی کنم خیلی تنبلی کنی :)

واقعنم دلم میخواد بیام😍

مهناز میدونستی  با سالمندا خیلی خوب ارتباط برقرار میکنم و دوست میشم😁؟

ننه منو ببینه عاشقم میشه🤣

پاسخ:
😚🤩
بلی بلی فکر کنم تو وبت خونده بودم.
حالا ننه هم نمی دونم چه اشعه ای از خودش ساطع میکنه که همه دوستش دارن :) 
قشنگ قابل حدسه که عاشقت می شه :)) تاره اصرارم می کنه که موهاتو ببافه :)

ندیدمش ولی ب نظر جالب میاد.

جمله، دوستت دارم اما بهت ربطی نداره واقعا چیز خوبی برای اسکی رفتنه

پاسخ:
نمی دونم! شاید ببینی و خوشت بیاد!
😁

من که موهام کوتاهه😁

حیف شد نه ننه می تونه موهامو ببافه

هم اینکه عروسی صالی دوماه دیگست و دقیقا ده روز بعد اینکه من موهامو کوتاه کردم حاج خانوم دعوتم کرد:/

هی جلو آینه وایمیستیم تخمین میزنم تا دی ..موهام چقد بلند میشن🤣

پاسخ:
بلند می شه بالاخره ؛)
آقا تبریک گرم ما رو هم به صالحه برسون. وبشو که چک نمی کنه.  قبل رفتن به عروسیش خبر بده یه بقچه بغل و ماچ و بوسه بدم ببری براش :)

آره..موهام زود بلند میشه؛)

ولی این آخری خیلی خوب شده بود مهناز😭

نت درست درمون نیست که برات بفرستم ..چند روز قبل کوتاه کردن رفته بودم آتلیه. 🤣با نوزاد ِ دختر خالم..

عکسای خاله خواهرزاده ای گرفتیم😋

پاسخ:
:))
غصه نخور وقتی می گی زود بلند می شه ؛)
خیلی وقته قسمت نمی شه عکستو ببینم :(
می شه حدس زد چه عکس های قشنگی شده😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">