شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

از دیار خوابها

مدت ها بود یا خواب نمی دیدم یا می دیدم و یادم نمی موندن یا آنچنان چیز خاصی نداشتن. چند شب پیش اما یک خواب عجیب دیدم. اون شب از یک طرف به خاطر سرماخوردگی مدام بیدار می شدم و از طرف دیگه چون موعد تحویل کتاب نزدیک بود تا چند دقیقه قبل خواب کتاب می خوندم و همین باعث شده بود ناخوداگاهم فعال باشه‌. خلاصه اون شب مدام خواب می دیدم و بیدار می شدم. چهار تاش رو خودم یادمه اما دو تاش مهم تر بودن:

توی اولی من و ننه تو جاده بودیم و ننه پشت فرمون :) بعد خود ننه رو زیر کردیم از ماشین پیاده شدم و رفتم پیشش؛ حالش بد بود؛ داشتم کمک می طلبیدم که از خواب پریدم!

دومی اما عجیب تر بود: مهمون داشتیم. چهره اش ناآشنا بود اما لبخند می زد و مهربون به نظر می رسید. آدمای دیگه ای هم تو خونه بودن ولی ننه چون همیشه دستش تسبیحه به صحبتش علاقمند شده بود منم حواسم جمع حرفش بود یهو یه تسبیح با دونه های آبی کاربنی دستم داد که روش با رنگ طلایی یه چیزایی نوشته شده بود و در همین حین بهم گفت که یکی از دوستام می گه: تسبیح ها هم با آدم حرف می زنند. تازه اون موقع بود که متوجه نوشته های روی تسبیح شده بودم و گفتم دوستتون راست می گه!!! تا بیام بگم که متوجه شدم چیند بلند شد و خداحافظی کرد و رفت. تسبیح پیش من موند.

۹۸/۰۸/۲۸
مهناز

خواب

نظرات  (۳)

چه خواب خوب و آرامش بخشی😘😘 

پاسخ:
اوهوم. از اونایی بود که دلم نمی خواست تموم شه!
کاش می موندم تو همون خواب.

من مدتهاست نمینویسمشون ...

یه مدت به جدیت مینوشتم. و هنوز فایل نوشته هاش جزء علاقه مندی هامه. اون حسِ مبهمِ قشنگ...

اما یه مدت انقدددر زیاد خواب دیدم، هرشب چند تا، هرلحظه که چشمم و بستم خواب دیدم و.... که خسته شدم راستش....

حالا دوباره معمولی شده

شاید دوباره شروع کردم به نوشتنش

پاسخ:
اونایی که برات پررنگند و یه جور خاصی هستن رو بنویس. اینجوری خسته هم نمی شی.
من خودم همین کارو می کنم.

اما خوابت چه عجیب بود!

اولی و خوندم مو به تنم راست شد.

 

+دومی:

دوس داشتمش چقدر

پاسخ:
خودمم با ترس بیدار شدم :(
+ حقیقتا برا منم دوست داشتنی بود. کاش تو همون خواب می موندم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">