شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ب.ظ

دل من پیر تعلیم است و من طفل زبان دانش!

دل آدم می تواند حتی برای یک شی کوچک نه چندان با ارزش هم تنگ شود.

+ مصرع عنوان اگه اشتباه نکنم از خاقانیه.

۹۸/۰۷/۲۹
مهناز

نظرات  (۳)

مهناااااز جانم!

من برگشتم :)

 

 

پاسخ:
عزیز دلم خوش برگشتی. زیارتت قبول باشه.

ستون های 315 تا 320 رو به نیابت از تو و حوائجت قدم برداشتم :)

ان شاءالله که خدا قبول کنه، و عاقبتت به خیر باشه :)

 یادت بودم تو سفر :)

پاسخ:
چقدرررر خوشحال شدم از شنیدنش. خیلی خیلی ممنونم ازت. 
قربوووونت. ان شاالله خودتم به خواسته ها و حاجاتت برسی.
خیلی مرسی که یادم بودی پاییز جانم⁦❤️⁩

یه وقتایی دل آدم برای یه چیزایی تنگ میشه که خودشم باور نمیکنه. کاش میشد یه لحظه‌هایی رو قاب کرد هر وقت دلمون تنگ میشد میرفتیم توش

پاسخ:
اوهوم. دله دیگه...
ای کاش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">