شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵ ب.ظ

اثر و آثار!

دیروز بانک بودیم و اتفاقی با یه مرد میانسال که خوندن و نوشتن بلد نبود برخورد کردیم. چه امضای قشنگی داشت. باید بودید و می دیدید که چطوری خودکار رو روون یا دستای زمختش که نشونه کار سخت بود، حرکت می داد. فکر می کنم مشابهش رو ندیده بودم. انگار خودکاره تو دستش جون داشت! 

و اما کارمند بانک چقدررررر خوش اخلاق بود. پر از برکت باشه حقوقش.

دیگه اوضاع جوریه که آدم یه انسان خوش اخلاق می بینه، ذوق می کنه :))

تازه چون از امضامم کلی تعریف کرد تا همین امروز از خوشی در اوج آسمان ها بودم. دیگه یه کم خسته شدم اومدم زمین استراحت کنم دوباره اوج بگیرم 😎😁

البته که خوشی باید درونی باشه ولی نمی شه کتمان کرد که برخورد خوب هم اثر خودش رو داره و سازنده است همونجوری که رفتار بد می تونه مخرب باشه ؛)

+ چه عنوان فریبنده ای شد ولی!

۹۸/۰۷/۲۹
مهناز

نظرات  (۵)

۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۱۶ علی شبانه

هممم...

پاسخ:
:))

واقعا!

حتی یه لبخند تاثیر گذاره روی همه اطراف...

همون نظریه ای که هرکار میکنیم روی تمام کائنات تاثیر میذاره...

پاسخ:
اوهوم. دقیقا.

واقعا دیدن آدمای خوش اخلاق حال و هوا رو عوض میکنه. مخصوصاً الان آدم میره تو خیابون یا مغازه انقد همه یه حالت طلبکارانه ازت دارن  که حالت گرفته میشه. 

 

چه خوب که امضات خوشگله *__* امضای من در حد همون گردالی مونده: )))) 

منم یه نفرو می‌شناسم، فقط پنج کلاس سواد داره ولی انقدددد خوش خطه که آدم باورش نمیشه سوادش انقده. فک کنم خط ازون چیزای ژنتیکی باشه

پاسخ:
گل گفتی. من دیروز انقدر حالم خوب شد که نگو.
حالا امضای منم خیلی خوب نیست ولی بدم نیست. هر کی یه چیزی می گه راحع بهش! نظرات متفاوته. زاویه دیدها تفاوت داره.
حداقل می شه احتمالش رو داد. ما منتظر بودیم طرف مهرشو در بیاره بعد دیدیم داره امضا می کنه :)) خیلی خوب بود اصلا.

من امضامو زیاد دوست ندارم ولی از بس همه جا استفاده‌ش کردم عوض کردنش دردسر داره :/ البته اینکه ایده‌ای برا عوض کردنش ندارم هم بی‌تاثیر نیست :))

پاسخ:
:))
اگه می خوای عوضش کنی هر چه زودتر بهتر.
من یادمه امتحانات دانشگاه شروع شده بود شب جزوه دستم بود مثلا داشتم درس می خوندم اما در اصل داشتم امضامو طراحی می کردم :دی

یادته گفتم که امضا ندارم؟

دوسه روزه طراحیش کردم😎

پاسخ:
آفررررررین :)
من سن تو یودم یه امضای ساده ی تکراری داشتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">