شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۱ ب.ظ

آبرو می رود ای ابر خطاپوش ببار :/

همین که پاشو گذاشت تو حیاط و از نظر ناپدید شد، برگشتم گفتم یعنی شبو می مونه؟! ای کاش نمونه... دیدم گلی اینا دارن هیس هیس می کنن... 

بعدش آروم بهم گفتن که چرا اینو گفتی تو اژ کجا می دونی برنامه ضبط صدای گوشیش رو روشن نکرده؟!

خداااااایا... ماجرا رو پلیسی معمایی می کنن! 

می خوام اهمیت ندما ولی هی فکرم درگیر می شه!🤷

اضطراب های بی خود و بی جهت!

+ حافظ

۹۸/۰۷/۲۹
مهناز

نظرات  (۴)

D: حالا واسه چی ای کاش نمونه؟ 

پاسخ:
همینجوری :)) حوصله ام سر می ره گاهی...! ساعت کند می گذره! حس خواب آلودگی بهم دست میده. مشکل از منه :)
البته بنده خدا نموند رفتا :)

واقعا تا حالا همچین کاری کرده؟! که بره بیرون از یه اتاقی ضبط صوت گوشیشو روشن بذاره؟! چه خطرناک :))

پاسخ:
تا جایی که من می دونم نه :) 
ولی شکو انداختن به جونم دیگه!

فیلم زیاد می‌بینن یا واقعا امکانش بود؟ :)) 

پاسخ:
حس می کنم یه بار در مورد یه ماجرای این شکلی شنیدیم. ناخوداگاهمون دیگه مشکوک شده! هر چند من به واسطه همون حافظه چند ثانیه ایم :دی تو مواقع حساس چیزی یادم نمیاد!
حالا ته دلمو خالی نکنید. دعا کنید همچین کاری نکرده باشه! البته دیگه کار از کار گذشته🤦 دلداریم بدید فقط :)

یا خدا !!!!! فکر نمیکردم یه وبلاگ باشه ک هنوز فعالیت داره واقعن باریک الله

پاسخ:
فقط من نیستم. وبلاگ های زیادی هنوز زنده اند :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">