شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۴۷ ب.ظ

دفتر خاطرات/ نیکولاس اسپارکس/ نفیسه معتکف

انقدری که ازش انتظار داشتم خوب نبود. کتاب روایت یک داستان عاشقانه بر اساس یک داستان واقعیه ولی تا دو سوم کتاب حس و حال عاشقانه ای رو در من برنینگیخت!

فیلمشم دارم هنوز ندیدمش ولی چندان از این رایان گاسلینگ خوشم نمیاد. حیف نواح نبووود! :(

الی و نواح همدیگه رو دوست دارن اما سطح متفاوتی که خانواده هاشون با هم دارن باعث جدایی اونا از هم می شه... خانواده الی، نواح رو مناسب دخترشون نمی دونن... چهارده سال گذشته و الی داره ازدواج می کنه اما به شکل اتفاقی از محل زندگی نواح باخبر میشه و برمی گرده تا برای یک بار هم که شده ببیندش... و حالا پیرمردی توی آسایشگاه داستان زندگی این دو نفر رو برای پیرزنی تعریف می کنه...

_______________________________________________________

- تو که نمی توانی زندگیت را بر اساس خواسته دیگران بسازی. باید صلاح خودت را در نظر بگیری حتی اگر کسانی را که دوستشان داری برنجاند.

- می دانم اما هر انتخابی که بکنم باید بر اساس آن زندگی کنم؛ تا ابد. باید قادر باشم پیش بروم و دیگر به پشت سر نگاه نکنم. می توانی درک کنی؟

۹۸/۰۷/۱۹
مهناز

نظرات  (۵)

فیلمش صحنه داره زیادددد...

من اول فیلمش رو دیدم .بعد یه مدت اتفاقی کتابش رو خوندم .همینی که میگیه

پاسخ:
 یا خداااااا... پس گویا ندیدنش بهتره. یادمه موقع دانلود یه سری فیلما اصلا یه سر به imdb هم نزدم. مرسی که گفتی.
حیف حجمم :(
:)))))

تنهایی ببینی میتونی سانسورش کنی یه چند دقیقه اش پشت همه🙈🙈

پاسخ:
ای خدا از دست این خارجکی ها😩 انگار فیلمشون بدون این چیزا فیلم نمیشه! 
فعلا که نمی خوام ببینمش!  یه فیلم معروف دیگه هم بدون اینکه ببینمش روانه سطل آشغال شد :(

عه.

مرسی که نوشتی :)

پاسخ:
خواهش می کنم :)

به نظرم یه جا تو وبلاگت هم بذار، کتاب‌هایی که نباید بخونیمو کنار هم بیار :)

 

حال کامیپوترتون چطوره؟ 

پاسخ:
سخته. منم تنبل :دی ولی می تونم تو بخش مخزن الکتب با رنگی کردن فونتشون یا یه همچین چیزی مشخصشون کنم.

فعلا که همونطور یه گوشه افتاده. باید سیمرغ بیاد یه نگاه بهش بندازه.

هرکی باید به فکر صلاح زندگیش باشه..باید..باید:(

پاسخ:
چی بگم؟!
 یه وقتایی انگار همه چی خارج از اراده آدمه یا اون جراتی که باید نیست :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">