شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ب.ظ

🧔

بابای درون گوشیم تمام کلماتی که می نویسم رو به شکل کتابیشون تبدیل می کنه! :)

 

۹۸/۰۷/۱۸
مهناز

نظرات  (۸)

:)))

 

ویرایشگر خودکارش فعاله؟

پاسخ:
غیرفعالش کرده بودم. ریست که کردم دوباره فعال شده. تنبلیم میاد بگردم درستش کنم.

😁😁 غیر فعالش کن

پاسخ:
دلم نمیاد 😁 ولی چشم در اسرع وقت اگر حوصله ای بود :)))

بابای درون گوشیتو غیرفعال کن :دی

پاسخ:
دلم براش تنگ می شه ولی چاره ای نیست :)
۱۸ مهر ۹۸ ، ۲۲:۱۱ اسمارتیز :)

بابای درون گوشی ☺

پاسخ:
^_^
۱۹ مهر ۹۸ ، ۰۰:۲۶ مهدی ­­­­

یکم عادی بنویسید یاد میگیره دیگه؟ 

پاسخ:
نه با سبک خودش راحت تره :)
غیرفعالش کردم که بگیره استراحت کنه ؛)

وقتی هم ناسزا مینویسی شکلک چشم غره میذاره :))))) 

منکه گوشیم بی پدر مادره

پاسخ:
اینو توجه نکرده بودم :))))
طفلی :)))))

واقعا ناسزا بنویسی چشم غره میذاره؟ :)))

پاسخ:
منم نمی دونم. باید از حسنا پرسید :)
حالا امتحانش هم ضرری نداره😉

سلام

چه جوووری مگه میییشه ؟

 

پاسخ:
سلام.
مثلا بتونم، بخونم، می شه و ... می نویسم، با بتوانم، بخوانم و می شود و... جایگزین می کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">