شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۶ ب.ظ

زر شدم!

انقدر فیلم خونم اومده پایین که انتظار می‌ره به زودی از هوش برم :(

۹۸/۰۷/۱۸
مهناز

نظرات  (۱۸)

عوضش من امروز متری شش و نیم دیدم! 

پاسخ:
خووش به حالت.
نمی نویسی در موردش؟! خوب بود؟!

=o

خب ببین :)

پاسخ:
آخه فیلمهایی که دانلود کردم همه تو کامپیوتره😭 
۱۸ مهر ۹۸ ، ۱۸:۱۰ دختر دماغ گوجه ای :)

الهی :( منم واقعا در مورد کتاب و فیلم متفرقه خیلی خونم کمبود داره :(

پاسخ:
:(((
شما چرا؟! وقتشو نداری یا بهشون دسترسی نداری؟

خوب بود، ولی فعلا چیز خاصی ندارم بنویسم در موردش😅 اکثرا هم دیدن معرفی نیاز نداره

پاسخ:
:)))
من ولی بی جنبه بازی در میارم تقریبا درباره همه فیلمایی که می بینم می نویسم!😁

ببین من افسانه ی نوک دو رو شروع کردم . فوقالعادستتتت.... به ظاهر تاریخیه اما انقدررررررر کمدیه که نگوووووو. فکر کن خواهر 10 ساله ی من میشینه نگاه میکنه و روده بر میشه! حتما ببین ! ( قبلا تو وبت دیدم که فیلم کره ای میبینی :)

پاسخ:
مرسی بابت معرفی.  امروز صبح از سر بیکاری یه گشتی تو پروموویز زدم و اسم این فیلمو اونجا دیدم. برام جالب اومد ولی فکر نمی کردم انقدر بامزه باشه. حتما میذارم تو لیست تا به زودی ببینم. بازم مرسی.
آره عاشق سریال های کره ایم😍

منم یه عالمه فیلم و سریال دارم تو لبتابم .....ولی نه وقتشو دارم نه لبتاب پیشم ... 😐

پاسخ:
اینکه آدم کلی فیلم داشته باشه ولی نتونه ببینه یه جور شکنجه است.

زر؟ یعنی چی؟

 

+من آخرین فیلمی که دیدم دیشب بود.

"بازی تقلید"

پاسخ:
معنای لفظیش می شه طلا.
یاد یکی از بیت های سعدی افتادم و اون آخرشو تو عنوان نوشتم چون خیلی بی تناسب هم نبود :
گویند روی سرخ تو سعدی که زرد کرد    اکسیر عشق بر مسم افتاد و زر شدم

+ اسمشو شنیدم؛ دو تا بازیگر اصلیشم دوست دارم بندیکت و کایرا. 
می نویسی ازش؟!

چون کامپیوتر خرابه؟ 

پاسخ:
آره :(
 اول باید از هارد بک آپ بگیریم البته اگه سالم مونده باشه :((
۱۸ مهر ۹۸ ، ۲۰:۵۶ دختر دماغ گوجه ای :)

وقتشو، حتی پنجشنبه ام توی پژوهشای مدرسه مون درگیریم و باید بریم مدرسه، عین پایان نامه باید بنویسیمشون :|

پاسخ:
اوووووووووه پس سرتون خیلی شلوغه.
الهی که موفق باشید.

ان شاءالله میام برا خودت مینویسم امشب

اما تووبم نه

خیلی معرفیش نمیکنم

پاسخ:
اگه سختت نیست که من خوشحال میشم برام بنویسی :)

این چند وقته کلا خیلی کم می نویسی تو وبت.
حال خودت چطوره؟

اره دقیقا 

شکنجه بعدی من اینکه کدام ببینم 😁😁😁

البته حقیقت من دانشجو شهر غریب و لبتابم تو شهر مون :( 

پاسخ:
:) 
آقا اینکه شکنجه نیست. تازه لذت خودشم داره :)))
پس فعلا به درست برس. ان شاالله یه وقت دیگه می بینیشون.
موفق باشی ؛)

من فیلم ببین نیستم اما خیلی وقته کتاب نخوندم😭😭

پاسخ:
یه وقتی براش پیدا کن. روزی سه چهار صفحه هم خوبه. نذار کتاب خونت بیاد پایین. اون مادام بوواری بود چی بود! تمومش کردی؟!

بی‌جنبه بازی نیست که بابا :))

پاسخ:
:))))
حس می کنم گاهی بقیه رو خسته می کنم با نوشتن ازشون ولی راستش نمی تونم در برابر نوشتنشون مقاومت کنم.

اعتراف می‌کنم من گاهی معرفی‌هاتو کامل نمی‌خونم، مثلا نگاه می‌کنم اگه اسم فیلم آشنا بود برام اونو می‌خونم. بعضی وقتام کامل می‌خونم. ولی در کل خسته‌کننده نیست، بنویس‌شون. من همیشه میگم کاش حال داشتم در مورد همه‌ی فیلما و کتابایی که دیدم یا خوندم، یه خلاصه می‌نوشتم که بعدا یادم بمونه داستانش چی بود. 

پاسخ:
مرسی که صادقانه گفتی :) به همتون حق می دم. کی حوصله خوندن این همه معرفی رو داره؟!!!
 خلاصه که گویا نمی خوای هیچ فیلمی به لیست اضافه شه  ؛)
منم اعتراف می کنم یکی از دلایلم برا نوشتنشون همینیه که گفتی.

عجب پستی شد این پست :) اعتراف دیگه ای هم داری الان وقتشه 😁

نه مادام بواری رو ولش کردم

پاسخ:
کار خوبی کردی وقتی لذتی نداشت ؛)

منظورتو از «خلاصه که گویا نمی خوای هیچ فیلمی به لیست اضافه شه» نفهمیدم. منظورت به فیلمایی که می‌بینمه؟ آخه واقعا اونقدر فیلم‌بین نیستم که تند تند فیلمای جدید ببینم :))

 

نه فعلا اعتراف دیگه‌ای ندارم :دی

پاسخ:
منظورم این بود که خلاصه فیلما رو نمی خونی تا فیلمی به لیستت اضافه نشه :)
خوبه :)

دقیقا من هم همین امروز صبح دو قسمتشو از پروموویز دانلود کردم . به اصرار خواهرم بود و فکر کردم مزخرفه. اما عالی بود ♡

وقتی دیدی حتما نقد بزار راجع بهش

من نقدهای تو دوست :)

پاسخ:
دم خواهرت گرم پس :)))))))))))
اگه دیدمش به روی چشم. البته نمی شه اسم نوشته هامو نقد گذاشت ولی نظرمو راجع بهش تو یه پست می نویسم.
و مرسی از نظر لطفت.

ایشالله که از بین نرفته باشن. ولی بعدا بهت یه خبر بد در مورد دانلود فیلم هم باید بدم :(((

پاسخ:
ان شاالله...
همین که لینکای دانلود سایتای معروف رو جلوشو گرفتن؟!  :( که احتمالا تنها چاره انتقال سرورهاشون به خارج از کشوره و در اون صورت دانلود رایگانی در کار نخواهد بود؟! :( تازه اگرم باشه دو برابر حجم از دست می دیم. 
خدایی خیلی نامردیه😭😭😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">